Beantwoord

Overstap naar KPN gemaakt, maar nog geen modem ontvangen

  • 23 January 2023
  • 4 reacties
  • 68 keer bekeken

Op 17 december heb ik aangegeven over te willen stappen naar kpn. Mail was in goede orde ontvangen overstap bericht kreeg ik ook snel. Nu zou ik per 18 januari overstappen, maar ontvang niets meer van jullie. Mijn mobiel ging ook over, dat is perfect gegaan. Kan ook geen nummer vinden wat ik als nieuwkomer kan bellen, dat vind ik zeer jammer. 

Kan iemand mij iets meer vertellen over mijn overstap en wanneer ik een modem kan ontvangen?

icon

Beste antwoord door Ik_Combineer 23 January 2023, 10:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Het telefoonnummer van KPN is 0800-0402, als je inspreekt dat het om een nieuw abonnement gaat krijg je een collega van mij aan de telefoon.

Reputatie 7
Badge +13

@Deedeed welkom op het forum. Dat klinkt inderdaad alsof er een aantal zaken niet goed verlopen. Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's van de klantenservice en duidelijkheid gekregen over de status van jouw bestelling?

@Remco_ ik heb inderdaad al contact gehad. Bedankt voor je bericht 

Reputatie 7
Badge +13

Graag gedaan. Ik hoop dan dat alles is opgelost. Mocht er toch nog wat zijn laat het dan weten!