Beantwoord

Overstap service

  • 8 December 2019
  • 17 reacties
  • 265 keer bekeken

Reputatie 1

Goed dag.

Ik heb mij bij KPN aan gemeld met een overstap service. Helaas is mijn huidige internet lijn  opgezegd afgelopen woensdag. Bij mijn oude provider als bij KPN is bekend dat ik overstap per 27-1.Het is verschrikkelijk vervelend dat ik nu al sinds woensdag geen actieve verbinding  meer heb en niet weet waar ik aan toe ben. Gebrek aan informatie van KPN uit terwijl je gewoon 25 euro betaald voor het activeren. Ik heb gebeld met de klanten service afgelopen week verder dan tja en een hele rare activatie datum van 13 januari ben ik niet gekomen. Als ik dus niet gebeld had was ik dus over gestapt op  13 januari .Erg fijn om zo op deze manier klant te worden niet dus. Fouten maken we allemaal maar uh en tja als antwoord.Geeft je meteen het fantastische gevoel van binnen. 

icon

Beste antwoord door Dokrak 16 December 2019, 10:54

Bekijk origineel

17 reacties

Badge +19

Wat vervelend allemaal. Welke datum staat er dan in de bevestiging die je hebt gehad?

Reputatie 1

Hallo Joep. 

Ik heb in mijn overstap services de 27 ste januari ingevuld. Kpn heb volgens mij nergens op de overeenkomst gezet kan er naast zitten. De datum die is alleen per telefoon bevestigd en door mijn huidige provider middels email. Dat het contract wordt stop gezet per de 27ste.

Badge +19

In de bevestiging staat volgens mij altijd de aansluitdatum. Als ik je goed begrijp stap je over naar kpn. De grote vraag is waar is het mis gegaan? Misschien heeft je vorige provider ergens iets niet goed gedaan. Heb je die al gebeld?

Reputatie 1

Heb alles na gekeken maar ben  geen installatie datum tegen gekomen. Heb uiteraard ook met mijn huidige provider gesproken en die geven ook aan dat het fout is gegaan. Die heb ook de juiste datum door gegeven aan mij. Kan alleen van overstap services komen. Denk ook dat mijn huidige provider niet in staat is om een lijn open of dicht te doen. Kan er compleet naast zitten natuurlijk .

Laatste reactie van mijn provider :

Het proces waar KPN mee bezig is om het te verwijderen, weerhoud ons van het deblokkeren van de diensten. We zijn nu afhankelijk van de oplossing van KPN om de diensten te kunnen deblokkeren.

Wat klopt geen flauw idee Joep .waar ik wel wat mee kan is tenminste dat mijn oude provider zegt is niet goed gegaan sorry. En we gaan ons best doen. En of dat 1 week of 2 is boeie. Als je belt weten ze waar over tadaa

Maar zoals je zelf al zegt geen installatie datum op papier 

Verkeerde overstap datum door kpn 13 januari na bellen verzet naar de 27 ste

Informatie hebben ze niet eigenlijk verbazing maar het is echt zo. Want meneer zit in 10 systemen te gelijk 

Mijn kpn staat niks alleen dat de monteur komt. 

Ik geef kpn de opdracht voor een overstap services na 2/3 weken ligt alles op ze gat. Volgens mij is de lijnen toch van kpn en niet van youfone, telfort, budget. ???

En dit soort grappen kunnen echt binnen 24 uur recht getrokken worden. 

Maar ja dan moet je wel willen en informatie kunnen verstrekken 

Maar ja kijk het maandag nog aan anders stoppen we lekker. 

Zullen vast wel providers tussen zitten die de klant wel snel kunnen helpen. Afzien van bedenk termijn ben je echt voor vrijdag online ergens. Niet wat ik wil maar ja zo nog een tijdje zitten is nog erger 

 

 

 

Badge +19

Balen joh. Wacht hier op een medewerker. Doorgaans reageren ze binnen 48uur.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag.  Dus niet hier in vullen want dan ziet iedereen het en dat is niet de bedoeling.  

Reputatie 1

Haha is goed Joep bedankt mijn beste 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Dokrak. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je op dit moment zonder internet en televisie zit. Ik zal voor je uitzoeken of ik kan achterhalen waar het fout gegaan is en of er een mogelijkheid is om dit zo snel mogelijk te verhelpen. Daarvoor heb ik wel een aantal gegevens van je nodig. Zou je je naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel. Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik het voor je uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic? Ik hoor graag van je!

Reputatie 1

Hoi Alles staat er in vikash dankje 

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb het voor je nagekeken en kan niet exact achterhalen waar het precies fout gegaan is. Ik begrijp dat je niet t/m 27 januari zonder Internet en TV wilt zitten. Ik heb dit daarom intern doorgezet om verder te laten onderzoeken en eventueel te versnellen. Zodra er meer bekend is kom ik er op terug. 

Reputatie 1

Super zou fijn vikash wie er fout zit doet er ook niet toe. Maar een beetje informatie richting een oplossing zou ik erg waarderen. 

Reputatie 7
Badge +21

Daar ga ik uiteraard mijn best voor doen. :wink:

Reputatie 1

Zorgeloos overstappen met de KPN Overstapservice

Ben je van plan om over te stappen naar KPN en geen zin om zelf je abonnement op te zeggen? Met onze gratis Overstapservice stap je zorgeloos overstap naar KPN, wij regelen alles. Wij zeggen je huidige contract op bij je huidige provider en zorgen dat je op tijd bent verbonden via KPN. Zo mis je geen minuut van jouw favoriete programma's en blijf je altijd online.

 

Wij regelen alles

Je kunt gewoon blijven internetten en tv kijken

Je hebt geen dubbele abonnementskosten

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Reputatie 1

In mijn overeenkomst staat dat ik het product 200 mb 14 dagen kan proberen. In de voorwaarden staat dat de datum van de overeenkomst bepaald voor de de bedenktijd. 

Iemand enig welke de juiste is?  

Zou op dit moment graag willen annuleren als dat nog mogelijk is 

Reputatie 7
Badge +21

Als je jouw bestelling wilt annuleren, dan is dat inderdaad mogelijk. Je hebt 14 dagen bedenktijd vanaf het aansluitmoment. Dat betekent wel dat als je opnieuw gaat bestellen de aansluitdatum verder in de toekomst kan komen te liggen. Als je besluit om jouw bestelling te annuleren, dan kan je bellen met onze klantenservice (0800 0402). Zij kunnen jou verder helpen hierin. Laat je mij weten wat je gaat doen?

Reputatie 1

Bedankt vikash voor de genomen moeite. Maar ik ben persoonlijk mijn geduld verloren ik heb hier 2 studerende kinderen thuis die nu hun 4g er knettergek er doorheen jassen .maar ik weet vanaf 4 december nog steeds niks koperdieven, beheerst kpn de lijn of is hij inderdaad weer terug gegaan. Alle telefoons, mail zoals dit forum er is geen antwoord gekomen .er had zoveel gedaan kunnen worden en het enigste waar ik om vroeg beetje duidelijke informatie, konden we vandaar uit naar een oplossing toe werken. 

Ik ga morgen bellen naar het nummer mocht het niet lukken kom ik graag weer terug hier. 

Grote organisatie dus neem ook niet wat kwalijk maar dat dit eerder en adequater had gemoeten lijkt me duidelijk. 

Mischien knalt Mijn verbinding er eerdaags weer in zitten we helaas een paar weken met dubbele kosten het is niet anders. Ik weet tenminste wel waar ik aan toe ben dan. 

 

Even goed bedankt voor de informatie en spoedige reacties. 

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt vikash voor de genomen moeite. Maar ik ben persoonlijk mijn geduld verloren ik heb hier 2 studerende kinderen thuis die nu hun 4g er knettergek er doorheen jassen .maar ik weet vanaf 4 december nog steeds niks koperdieven, beheerst kpn de lijn of is hij inderdaad weer terug gegaan. Alle telefoons, mail zoals dit forum er is geen antwoord gekomen .er had zoveel gedaan kunnen worden en het enigste waar ik om vroeg beetje duidelijke informatie, konden we vandaar uit naar een oplossing toe werken. 

Ik ga morgen bellen naar het nummer mocht het niet lukken kom ik graag weer terug hier. 

Grote organisatie dus neem ook niet wat kwalijk maar dat dit eerder en adequater had gemoeten lijkt me duidelijk. 

Mischien knalt Mijn verbinding er eerdaags weer in zitten we helaas een paar weken met dubbele kosten het is niet anders. Ik weet tenminste wel waar ik aan toe ben dan. 

 

Even goed bedankt voor de informatie en spoedige reacties. 

 

Graag gedaan hoor. Wel jammer dat je de bestelling gaat annuleren, maar begrijp wel dat je er klaar mee bent. Als ik nog iets voor jou kan betekenen, dan hoor ik dat graag van je!

Reputatie 1

Bedankt het is goed opgelost order is netjes er uit gehaald en heb al nieuwe provider sinds het weekend  fijne dagen allemaal 

 

Geen flauw idee hoe je een vraag als oplossing mankeert.maar mag dicht deze 

Reageer