Beantwoord

Overstap XS4ALL zonder aansluitkosten?

  • 6 October 2019
  • 7 reacties
  • 579 keer bekeken

Goeden avond

Ik heb hetzelfde als hierboven daar ik ben overgestapt van XS4ALL. Waarbij ook werd vermeld dat er geen activatie kosten berekend zouden worden.
Beste kpn, kunt u reageren?

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door Joran 9 October 2019, 13:50

Bekijk origineel

7 reacties

Hallo @eherk68 , wat voor reden heb je om naar xs4all over te stappen? Binnenkort wordt het opgenomen binnen KPN en ben je weer KPN-klant, net als nu, weinig zinvol lijkt me al die rompslomp, maar dat is mijn idee.
Zelf ben ik klant bij Telfort en ga niet bewust overstappen naar KPN, want ook Telfort wordt binnenkort opgenomen in KPN en wordt ik automatisch KPN-klant.
Succes met je beslissing.☺️
Andersom Ik ben juist overgestapt van XS4ALL naar kpn. Tijdens het aanmelden werden de activatie kosten kwijtgescholden. Op mn 1e faktuur staan ze echter wel genoemd. Ik wacht nu op n reactie van KPN.
Andersom Ik ben juist overgestapt van XS4ALL naar kpn. Tijdens het aanmelden werden de activatie kosten kwijtgescholden. Op mn 1e faktuur staan ze echter wel genoemd. Ik wacht nu op n reactie van KPN.
Sorry, verkeerd gelezen.
No prob
Ben benieuwd wat je nu gaat gebruiken de Fritzbox van xs4all of de experia.
Zelf gebruik ik de fritzbox 7590 die zeer goed bevalt maar daar kun je nog niet mee bellen.
Reputatie 7
Badge +28
Welkom @eherk68! Bij een overstap van XS4ALL (of Telfort) naar KPN horen geen aansluitkosten in rekening gebracht te worden. Helaas zien we dat dit niet altijd goed gaat. Kun je jouw adresgegevens en klantnummer in je profiel zetten en een reactie sturen als dat is gebeurd? Dan zorg ik dat de kosten worden vergoed.
Reputatie 7
Badge +28
@eherk68: Als ik je hier nog mee kan helpen, laat het weten. Dan maak ik een correctie aan.

Reageer