Beantwoord

overstap ZIGGO KPN

  • 16 January 2019
  • 6 reacties
  • 421 keer bekeken

We zijn oktober 2018 overgestapt van ZIGGO naar KPN. Telefonisch alles geregeld inclusief de overstapregeling. Bevestigingsmail gekregen en niet goed gelezen want hier stond in dat we geen gebruik wilden maken van de overstap regeling daar heeft KPN ons gisteren op gewezen. Gisteren kwamen we erachter dat ZIGGO niet was opgezegd en dat we dus 3 maanden al dubbele kosten hebben. KPN gebeld en kwam erop neer dat wij de mail goed hadden moeten lezen. We hebben geen bewijs hebben het gesprek niet opgenomen op 12 oktober 2018 en KPN wist ook niet of het was opgenomen.

Het gesprek staat ons nog goed bij WEL gebruik maken van de overstap regeling ik en mijn partner waren hier samen mee bezig. De KPN medewerkster had een "babyslabber" om vertelde zij ons want het was haar eerste verkoop van een KPN abonnement. Nu kon een andere nieuwe medewerker deze verkleedpartij voorzetten. Al met al een melig gesprek waar wij nu de dupe van zijn.

De overstapregeling kost niets ik heb gezegd waarom zou ik hier geen gebruik van hebben gemaakt? Waarom zou ik ZIGGO niet hebben opgezegd en blijven doorbetalen?

Op deze manier zijn wij overgestapt dit is de service die we gisteren telefonisch hebben gekregen. We hebben ZIGGO gebeld en zelf opgezegd per 15 januari plus een maand opzegtermijn wat maakt 15 februari we maken hierdoor nog ruim €180 extra kosten. We hebben een mail gestuurd waarop wij nog geen reactie op hebben gekregen naar correctie-overstap@kpn.com.

We hopen een op deze mail een redelijke en gepaste reactie te ontvangen. De gesprekken gisteren aan de telefoon waren niet erg klantvriendelijk op zijn zachtst gezegd eigenlijk een absurde situatie.
icon

Beste antwoord door Joran 24 January 2019, 17:09

Bekijk origineel

6 reacties

Hoi, lastige zaak. Maar:

Zodat je door een moderator geholpen kunt worden zou je je gegevens willen invullen in je forumprofiel? Deze gegevens zijn niet publiek te zien.
I.i.g. voor- en achternaam, postcode + huisnummer, klantnummer(s), Tel.nr. (op de regel Persoonlijke opmerkingen)
Na het invullen onderaan op {Sla wijzigingen op} klikken.

Een moderator zal hier nog komen. Zij mogen en kunnen dit soort kwesties behandelen.
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Patries, welkom op het forum! Dat is een onaangename verrassing 😞 Als je de gegevens die Peter aangeeft in je profiel zet (en even een reactie stuurt zodra dat is gebeurd) ga ik na wat er is besproken met mijn collega van de helpdesk en of de overstapdesk de mail al heeft ontvangen. Wanneer heb je die mail verstuurd?
Hallo Joran wij hebben gisteren de mail verstuurd.

Gegevens zijn ingevoerd zoals Peter G adviseerde.
Reputatie 7
Badge +28
Dank! Ik zie de mail nog niet terug maar ik denk dat het nog even kan duren. Deze afdeling heeft een doorlooptijd van een week (5 werkdagen). Meestal wel wat sneller. Om te voorkomen dat ik hun in de weg ga zitten stel ik voor dat we de reactie even afwachten. Ik controleer volgende week of dit is geregeld, als dat niet het geval is handel ik het verder met je af. Is dat goed? Ik ga ervan uit dat we tot een oplossing kunnen komen.
Reputatie 7
Badge +28
@Patries7: Ik zag gisteren nog geen actie vanuit de overstapdesk en heb contact met ze opgenomen. Zij hebben geen melding binnengekregen. Ik los het dan graag met je op, ik heb je hierover een privébericht gestuurd!
Reputatie 7
Badge +28
Vandaag heeft de overstapdesk toch contact opgenomen en is afgesproken om de helft van de kosten van Ziggo te vergoeden.

Reageer