Beantwoord

Overstappen glasvezel naar kpn-glasvezel

• 16 december 2012
  • 3 reacties
  • 10446 keer bekeken

Hallo,

Momenteel maak ik gebruik van Onsbrabantnet glasvezel. Onlangs heb ik me aangemeld voor KPN-glasvezel, omdat dit 20 euro goedkoper is per maand.

In eerste instantie werd voor 20 december as. een afspraak gemaakt. Ik heb meerdere malen gebeld met de klantenservice om te vragen of jullie monteur alles komt aansluiten inclusief het glasvezelkastje (nu hangt het kastje van onsbrabantnet nog aan de muur). Er werd aangegeven dat de kpn-monteur het glasvezelkastje zou vervangen en de boel zou komen aansluiten.

Nu werd ik vrijdag gebeld door BAM-infra om een afspraak in te plannen voor het omzetten van het glasvezelkastje. Dit zou ook op donderdag 20 december gaan gebeuren tussen 8 en 10 uur.

Niet veel later werd ik door kpn gebeld, afdeling planning, met de mededeling dat de afspraak op 20 december niet kan doorgaan, omdat tegelijk een afspraak met BAM-infra is gepland.

Planning gaf aan dat een nieuwe afspraak op zijn vroegst op 3 januari mogelijk was.

Voor mij is het onacceptabel om 2 weken zonder telefoon, internet en televisie te zitten. Met name internet is belangrijk, omdat ik 2 dagen in de week thuis werk.

Op de vraag of er na het verwisselen van het glasvezelkastje kpn-signaal aanwezig is, kon mij niet worden verteld.

Het liefst zou ik gewoon zelf de boel aansluiten, nadat er op 20 december een monteur is geweest.

Kunnen jullie dit bevestigen / mogelijk maken?

Met vriendelijke groet,

Rafael

icon

Beste antwoord door Allart 21 december 2012, 10:24

Beste Rafael,

Goed om te lezen dat het uiteindelijk is opgelost. Ik wil je graag bedanken voor je tip. Wij blijven continu bezig onze producten, dienstverening en service te verbeteren en nemen alle signalen hierover mee binnen onze organisatie!

Vriendelijke groet,

Allart 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Beste daltongrat, 

Welkom op het forum. Zou je mij in een privébericht je naam (contractant), postcode en huisnummer kunnen sturen? Met deze gegevens kan ik je dossier inzien en op je vragen ingaan. 

Met vriendelijke groet, 

Boudewijn.

Beste Boudewijn,

Inmiddels werkt alles naar behoren. Echter heb ik alles zelf geinstalleerd op het glasvezelkastje na.

Ik wil jullie als tip meegeven om de ondersteuning bij de klantenservice te verbeteren.

Van de 10 keer die ik met jullie heb gebeld, heb ik 10 verschillende antwoorden gekregen.

Dit vind ik echt jammer, want nieuwe klanten worden vormen zich op deze manier een negatief beeld, terwijl het produkt (tot nu toe) top is.

Als ik alleen naar de diensten kijk zou ik KPN een 9 geven, maar als ik het totaalpakket zou moeten beoordelen (diensten, service, ondersteuning) dan kom ik echt op een onvoldoende uit.

Dit zou echt niet nodig hoeven zijn als er transparant zou worden gehandeld. Geen lulverhalen met smoesjes, maar gewoon eerlijk vertellen wat er loos is. Dit hoeft niet altijd even leuk te zijn, maar levert wel meer begrip van de klant.

Ik hoop echt dat hier iets mee gebeurt.

Met vriendelijke groet,

Rafael

Reputatie 7
Badge +12
Beste Rafael,

Goed om te lezen dat het uiteindelijk is opgelost. Ik wil je graag bedanken voor je tip. Wij blijven continu bezig onze producten, dienstverening en service te verbeteren en nemen alle signalen hierover mee binnen onze organisatie!

Vriendelijke groet,

Allart 

Reageer