Beantwoord

Overstappen naar ander KPN pakket

  • 24 July 2019
  • 5 reacties
  • 141 keer bekeken

Ik maak nu gebruik van Sneller internet tot 200/20, Vaste telefoon nummer - gratis en belonbeperkt altijd.
Type abbonoment: Internet standaard.

Ik betaal per maand 69.95 Euro en ik heb gezien dat er een pakket is met Hetzelfde internet snelheid en je krijgt nog ook 2x 4K tv (Internet en 4K) dus ik wou vragen of ik naar de pakket Internet en 4K ga en nog steeds dezelfde snelheid behoud en hoe loopt deze process?

Bedankt
Shama
icon

Beste antwoord door PeterG 24 July 2019, 20:58

Bekijk origineel

5 reacties

Hoi, op dit moment wordt er bij dat pakket 1 X 4K-decoder en 1 X HD-decoder geleverd. De voorraad 4K-decoders is een beetje krap (mede met dank aan de china boycot van Trump 👎🏼)

4K kost € 10 meer voor televisie en daar krijg je slechts 3 zenders en zo'n 20 films on demand (à € 8 per keer huren) bij. De overige zenders zijn en blijven gewoon HD. En SD. Dat is via een 4K niet beter dan via een HD-decoder.
Dus is het zinvol? Om dáár dan meer voor te betalen?

Dit zijn de zenders in 4K
691 Xite 4K (ander beperkt aanbod t.o.v. HD-versie)
692 Insight 4K
693 LoveNature 4K
Hoi, op dit moment wordt er bij dat pakket 1 X 4K-decoder en 1 X HD-decoder geleverd. De voorraad 4K-decoders is een beetje krap (mede met dank aan de china boycot van Trump 👎🏼)

4K kost € 10 meer voor televisie en daar krijg je slechts 3 zenders en zo'n 20 films on demand (à € 8 per keer huren) bij. De overige zenders zijn en blijven gewoon HD. En SD. Dat is via een 4K niet beter dan via een HD-decoder.
Dus is het zinvol? Om dáár dan meer voor te betalen?

Dit zijn de zenders in 4K
691 Xite 4K (ander beperkt aanbod t.o.v. HD-versie)
692 Insight 4K
693 LoveNature 4K

Ik heb zelf geen decoder van een kpn voor de televisie dus ik heb geen kpn tv
Oh, dat is niet uit je info te halen. Waar 'zit' je nu dan wel?

Dan is wel de vraag of op jouw adres dit pakket geleverd kán worden. Daar is minimaal 100 Mb/s via DSL of glasvezel (eentje waarop KPN levert) nodig. Op lang niet alle adressen in Nederland is dat mogelijk.
Doe ff de check: https://netco-fpi-info.fourstack.nl/.

Maar goed. Bij kpn:
4K pakket € 72,50 (na de kortingsperiode) 1 X 4K en 1 X HD decoder (tijdelijk; in later stadium kan dat 2de 4K decoder worden)
Vaste telefoon € 1 (extra abo)
Belonbeperkt altijd € 16,50 (83 landen)
Totaal per maand: € 90

Eénmalige aansluitkosten: € 29,95 (verdien je ruimschoots terug met de instapkorting: eerste 6 mdn het abo voor € 35

Maar... het moet dus wel geleverd kunnen worden op jouw adres. Dus even checken.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @ShamaKhushboo, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Zoals ik het begrijp heb je nu wel internet bij KPN en vast bellen, maar nog geen televisie. En je bent nu aan het kijken naar een Internet en TV pakket, inclusief een vast nummer. Klopt dat een beetje?

Afhankelijk van wat er mogelijk is op jouw adres, heb je de mogelijkheid om je abonnement om te zetten naar een abonnement mét televisie. Of dit dan 4K is, moet blijken uit de snelheid die mogelijk is op jouw adres. Maar ik denk niet dat hier problemen mee gaan komen aangezien je nu al 200/200 afneemt.

Bovenstaande bedragen zouden dan inderdaad voor jou gelden, je kan kijken of BelOnbeperkt voor jou nog van toepassing is. De aansluitkosten betaal je niet, omdat je al internet bij KPN hebt. De kortingen moet ik even goed nakijken hoe dat zit als je het Internet en TV 4K pakket neemt.

Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Dan kan ik het een en ander voor je nakijken en duidelijkheid geven hoe je abonnement er eventueel uit zou kunnen zien!
Reputatie 7
Badge +21
@ShamaKhushboo ik heb nog geen reactie gehad. Kan je aangeven of ik nog wat voor je moet uitzoeken?

Reageer