Beantwoord

Overstappen naar andere provider

  • 2 September 2020
  • 5 reacties
  • 179 keer bekeken

Heb even gekeken wanneer ik opnieuw mijn kpn abonnement zou afsluiten . Nu snap ik dat je het aantrekkelijk wilt maken voor nieuwe klanten maar dit had ik niet verwacht.

Ik kan met een nieuw abonnement kijken op 4 tv's krijg de super wifi erbij en ik betaal 10 euro per maand minder .

Ben serieus aan het overwegen over te stappen naar een andere provider, ik heb nu 4 mobiele telefoonabonementen van kpn en thuis alles in 1 .

Ik snap niet dat je je vaste klanten wilt proberen te behouden en ze eigenlijk geen keus te geven om steeds over te stappen .

 

Gr RemcoE

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 5 September 2020, 21:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Remco, welkom op het forum. 

Ook jij kunt op elk moment overstappen naar de nieuwe versie van het abonnement en die prijzen. Het verschil tussen jou en een nieuwe klant is dat een nieuwe klant een welkomstkorting krijgt in de vorm van Super Wifi's of een korting voor een aantal maanden. 

Laat het me weten mocht je daar hulp bij nodig hebben. 

Hoi Alex,

Bedankt voor je reactie...maar ik kwam er op om er naar te kijken omdat ik aan het kijken ben...hoe ik al mijn abonnement kan omzetten naar een andere provider.  Ik heb nu al een paar keer aangegeven dat ik niet tevreden ben met mijn WiFi door het huis heen. En dan moet ik de superwifi kopen en bij overstappen naar een andere provider krijg ik ze gratis ( dus eigenlijk is er geen keus wbt overstappen)

Badge +19

Je hoeft helemaal geen super wifi's te kopen. Bij slecht Wi-Fi, onder de 20Mbt/s krijg je gratis 2 experia wifi's die bekabeld moeten worden aangesloten op de experiabox.  En als je op iedere verdieping een bekabelde Wi-Fi versterker zet heb je in het hele huis prima Wi-Fi.

Hoi Alex,

Bedankt voor je reactie...maar ik kwam er op om er naar te kijken omdat ik aan het kijken ben...hoe ik al mijn abonnement kan omzetten naar een andere provider.  Ik heb nu al een paar keer aangegeven dat ik niet tevreden ben met mijn WiFi door het huis heen. En dan moet ik de superwifi kopen en bij overstappen naar een andere provider krijg ik ze gratis ( dus eigenlijk is er geen keus wbt overstappen)

Bij mij precies hetzelfde… ben inmiddels met alles overgestapt. je kunt wifi versterkers krijgen maar eerst moet je een aantal keren met een app door het huis wandelen en komt een monteur en moet je je gelijk bewijzen, dit alles afgerond te hebben krijg je wifi versterkers! Helaas ik heb geen vrije RJ45 poorten meer op mijn experiabox. Nu krijg ik ziggo compleet met WIFI Mesh punten (3 stuks) moest voor Vodafone mobiel 2x aansluitkosten betalen. Maar na een belletje met hun kreeg ik 2 vouchers voor gratis aansluitkosten.

 

Sorry KPN had graag bij jullie willen blijven maar dit is voor mij de makkelijkste weg om te bewandelen!

Badge +19

Tsja als het je verder niet uitmaakt welke provider je hebt is dat inderdaad de makkelijkste weg.