Overstappen naar KPN met hogere internetsnelheid

• 16 mei 2015
  • 7 reacties
  • 302 keer bekeken

Zowel in de winkel als op internet wordt aangegeven, dat onze internetsnelheid te laag is om in aanmerking te komen voor KPN Compleet.

Op welke wijze kan onze internetsnelheid door KPN omhoog gebracht worden als wij van onze huidige provider overstappen naar KPN en wij alsnog in aanmerking komen voor KPN Compleet.

7 reacties

Reputatie 3
Badge
Vul hier: https://netco-fpi-info.fourstack.nl/

Even je postcode en huisnummer in. En reageer de uitkomst.

Actuele BeschikbaarheidWat Koper Beschikbaar Small green check Distributiepunt(en) Os-C Internet Snelheid 4 Mbit/s iTV 1 SDWat FttH Beschikbaar Small red cross Distributiepunt(en) Internet Snelheid - iTV -Technologie Internet Snelheid ADSL2+ 4 Mbit/s VDSL2* - Bonding* -* ISDN niet mogelijk bij VDSL en Bonding.Geplande upgradesWat VVDSL Planning Juni 2015 Betrouwbaarheid Planning is plus of min één maand Internet Snelheid 100 Mbit/s iTV 2 HDDe hier getoonde bandbreedtes betreffen de maximaal haalbare netwerksnelheid. De daadwerkelijke snelheid is afhankelijk van het commercieel afgenomen pakket en o.a. de kwaliteit van de inhome bekabeling.
Reputatie 7
Lucky bastard ;), binnenkort dus VVDSL met snelheden tot wel 100Mbps, ruim voldoende dus.

Reputatie 3
Badge
Inderdaad! Volgende maand dus VVDSL met een snelheid tot 100Mbps. Kun je makkelijk een standaard of een premium pakket mee draaien. En dus compleet worden. Kun je niet wachten? Je haalt momenteel 4 Mbps. Dat betekent dat je nu al in principe Basis Internet kunt aanschaffen, om compleet te worden op jouw adrea. Op het moment dat VVDSL bij jou er ligt, kun je upgraden naar een Alles-in-1.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag Rudolf,

Welkom op het forum!

Ben je voldoende geïnformeerd met de tips van de mede forumgebruikers hierboven? :)

Als je op dit moment nog vragen hebt, of als ik iets voor je kan betekenen, hoor ik dat graag!

Met vriendelijke groet,

Koen

Krijg ik bij het eventueel overstappen naar KPN na juni 2015 ook de zekerheid, dat bij een Alles in 1 Compleet pakket ook BBC 3 en 4 in het pakket zitten na 1 juli 2015. Ik lees overal berichten, dat KPN BBC 3 en BCC 4 niet meer gaat uitzenden na 1 juli 2015.

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag Rudolf,

Helaas kan ik je niet garanderen dat je na 1 juli BBC 3 en 4 kunt ontvangen via KPN :(

Zie eventueel ook dit topic.

Met vriendelijke groet,

Koen

Reageer