Beantwoord

Overstappen naar nieuwe versie abonnementen voor Spotify Family

  • 6 October 2019
  • 3 reacties
  • 168 keer bekeken

Alles-in-1 Instap heeft internet snelheid 50/5, waarmee ik tevreden ben.
Als ik na 'abonnement wijzigen' klik op Meer informatie over pakketten, zie ik dat dit eveneens 50/5 is bij Internet en TV Basis (overwegen we ivm spotify family). De 2 pakketten zijn dus nagenoeg gelijk.

….echter als ik vervolgens kies voor overstappen naar "Internet en TV Basis" en ik kijk onder onderwerp "Internet > Uw internetsnelheid verhogen?", zie ik dat dat er de huidige keuze 40/4 Mbit/s is?!?! Mijn aanname is dat ik akkoord zou gaan met 40/4, als ik de overstap maak.

Indien ik achteruit ga in internet snelheid, is de overstap geen optie.
icon

Beste antwoord door Bart_ 9 October 2019, 12:10

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @D.v.G. Als je Spotify Family via ons wilt afnemen dan zul je inderdaad je abonnement moeten upgraden. Volgens mij krijg je ook bij Internet en TV-basis een standaard snelheid van 50/5, dus dat geen verschil moeten uitmaken. Sinds gisteren hebben we trouwens een geheel nieuwe reeks abonnement: KPN Hussel en ook uiteraard hier is de variant 50/5 ook aanwezig. Bij deze abonnementsreeks heb je nog meer mogelijkheden om zelf je abonnement samen te stellen én je kunt er uiteraard ook Spotify Family bij afnemen.
Bedankt Bart, ik zie dat ik nu helemaal niet meer kan kiezen voor "Internet en TV basis" via Mijn KPN. Alleen "Hussel" is nog de optie (wel met 50mbit). Hierdoor zou ik echter duurder uit zijn dan ik nu ben en ben in mijn dubbele data ook kwijt (KPN compleet). Dan kan ik het beter zo laten en Spotify buiten KPN om afnemen, lijkt mij.
Reputatie 7
Badge +20
Graag gedaan, @D.v.G. Je kunt inderdaad alleen nog kiezen voor de nieuwe Hussel-abonnementen. Als je goedkoper en beter uit bent met je huidige variant, zou ik het zeker zo laten!

Reageer