Beantwoord

Overstappen op Ziggo totaal

  • 3 May 2019
  • 5 reacties
  • 124 keer bekeken

Badge
Ben per 13 mei 2019 overgestapt op Ziggo totaal, mail van Ziggo per 1 mei " U belt nu via ons."

Maar hoe kan ik van KPN een bevestiging krijgen dat de overstap is gedaan per 1 mei 2019.

Kan dit niet via de site van KPN verwerken.
icon

Beste antwoord door h_annie_ 5 May 2019, 19:11

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Annie, je zou na de overstap automatisch een bevestiging moeten ontvangen dat het abonnement is opgezegd. Ik zoek uit of het allemaal goed is gegaan en hoe we de bevestiging alsnog bij je krijgen. Kun je jouw profiel nog aanvullen met adresgegevens en (voormalig) klantnummer, en een reactie sturen als dat is gebeurd?
Badge
Bedankt voor de info. heb gister gebeld, per 19 mei ontvangen we een bericht van KPN met de afrekening
Badge
Bedankt voor het meedenken, probleem is na een telefoontje opgelost, krijg na 19 mei een definitieve afrekening
Badge
vraag /probleem sluiten
Reputatie 7
Badge +28
Goed om te horen Annie! Als ik in de toekomst ergens bij kan helpen, laat het weten 🙂

Reageer