Beantwoord

Overstapservice niet goed gegaan

  • 23 September 2021
  • 4 reacties
  • 96 keer bekeken

Bij ons ging het ook niet goed. Meer dan een uur aan de lijn gehangen. Toen moest ik chatten want dan kon ik het document met bewijs uploaden. Daar wat heen en weer gechat en toen werd duidelijk dat ik maar moest mailen naar correctie-overstap@kpn.com. Ik heb maandag gemaild maar nog steeds geen reactie. 

Ik heb de service niet voor niets aangevraagd. Geeft immers geen gedoe zeggen ze. Ik verwacht nog steeds dat KPN dit regelt. Kosten zijn voor hen. De kosten lopen maandelijks op denk ik. Ik kan ze nog wel een bericht sturen waarbij ik aangeef dat ze in gebreke gebleven zijn en dat ik ze dit heb aangegeven.  Ik ben heel benieuwd naar het vervolg.

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 30 September 2021, 17:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @Levrdad! Ik wil graag voor je kijken wat ik kan doen om dit alsnog voor je op te lossen. Wel heb ik daarvoor nog wat gegevens nodig. Om je abonnement te kunnen vinden in onze systemen zou ik je willen vragen je profiel in te vullen en hier te laten weten wanneer je dat gedaan hebt. Ook zou het nog kunnen zijn dat je reactie krijgt van de e-mail die je gestuurd hebt. Mocht dat het geval zijn zou je dat dan ook hier willen vermelden? 

Ik heb gegevens ingevuld. Ik had ook nog gechat daar  kreeg ik te horen nog even te wachten op reactie. Ondertussen wel weer een brief van Ziggo

Dan zou ik Ziggo maar snel opzeggen, als er met de opzegservice iets fout gaat is het zaak om dat zo snel mogelijk zelf op te zeggen om de kosten niet teveel op te laten lopen.

Reputatie 7
Badge +17

@Levrdad heb je ondertussen vanuit onze overstapservice contact gehad? Anders zou ik me toch wat meer met de zaken willen gaan bemoeien. Op het moment dat in je contract staat dat wij de overstap regelen is het natuurlijk ook zo dat we een verplichting hebben om te handelen op het moment dat daarin iets mis gaat dat wij hadden moeten regelen. Daarnaast is het wel zo dat als in de eerste instantie het opzeggen van de latente provider niet goed gaat dat we van je zullen vragen dat te doen. Vandaar dat ik ook erg blij was met de reactie van @Doornekamp33. Zou je het hier willen laten weten? Dan kunnen we richting het afsluiten van deze zaak gaan als dat niet al is gedaan.Â