Beantwoord

Overstapservice of niet

  • 15 October 2019
  • 2 reacties
  • 105 keer bekeken

In heb een orderbevestiging gekregen waarin staat dat ik geen overstapservice heb, terwijl ik dat in de bestelling wel heb (incl bevestigd gekregen). Hoe zit dat?

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 25 October 2019, 11:19

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Dvolm. Ik kan mij voorstellen dat je graag wat meer duidelijkheid wilt hebben hierin. Ik zal voor jou uitzoeken of je gebruik maakt van over overstapservice. Ik heb daarvoor wel een aantal gegevens van jou nodig. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer en klantnummer? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

Hoi@Dvolm. Ik kan mij voorstellen dat je graag wat meer duidelijkheid wilt hebben hierin. Ik zal voor jou uitzoeken of je gebruik maakt van over overstapservice. Ik heb daarvoor wel een aantal gegevens van jou nodig. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer en klantnummer? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!

Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg een antwoord hebt gekregen op jouw vraag. Als ik toch nog iets voor jou kan betekenen, dan hoor ik dat graag van je!

Reageer