Beantwoord

Overstapservice slecht

  • 20 January 2019
  • 3 reacties
  • 160 keer bekeken

Mooi, denk je dat KPN alles goed voor je regelt met overstappen van Ziggo naar KPN met de zogenaamde "overstap garantie"...en dat wanneer er toch iets mis gaat dat de klantenservice je vriendelijk te woord staat...en helpt?? Nou? Nee, dus! Volgens Ziggo heeft KPN mijn huidig abonnement opgezegd...en volgens KPN klantenservice (ik zal haar naam niet noemen) heeft Ziggo zelf de boel zelf maar stopgezet. Lekker, maar ik zit nu met de problemen thuis totdat mijn KPN aansluiting gerealiseerd is. Moest dit even kwijt...
icon

Beste antwoord door Marina_ 22 January 2019, 10:21

Bekijk origineel

3 reacties

Ik heb hier het zelfde maar dan met mijn telefoon abonnement.. heb duidelijk aangegeven bij KPN dat het einde contract Vodafone moet omgezet worden naar KPN. Wat doet KPN gaat het gelijk regelen. Ik nu rekening van Vodafone. En geen van beide wil nu wat regelen.. ze wijzen naar elkaar. Lekker..
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Manu71, Jammer om te lezen dat de overstap alles behalve soepel verloopt. Of je nou overstapt van of naar KPN, het is altijd jammer dat dit soort dingen anders lopen dan wordt aangegeven. Zou je je 06-nummer postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan het forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan kan ik nagaan hoe het zit. @dijkie, ik lees dat mijn collega Alex jou al verder helpt. Mocht er iets onduidelijk zijn, stuur je hem dan een bericht?
Hallo,
het is nog steeds niet opgelost...
zit nog steeds met de rekening.

Reageer