Beantwoord

Overstapservice van XS4ALL naar KPN lukt niet bij KPN? slechte start!

  • 23 November 2019
  • 2 reacties
  • 127 keer bekeken

Badge

Ik merk aan een aantal dingen dat KPN langs elkaar heen werkt.

Dit lijkt ook bij deze aanvraag met overstapservice het geval te zijn. Blijkbaar heeft KPN twee keer de overstap voor mij aangevraagd. Zie hieronder:

Contracten al beƫindigd
In de bevestiging hebben wij aangegeven welke contracten wij voor u gaan opzeggen. Wij hebben uw huidige aanbieder(s) benaderd om deze contracten te beƫindigen. Wij hebben bericht ontvangen van uw huidige aanbieder(s) dat er al een verzoek tot opheffing van uw contract(en) was opgegeven. Dit betekent dat u helaas geen gebruik kunt maken van onze Overstapservice.

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 26 November 2019, 19:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Yp, welkom op het forum.Ā 

Ik kijk dit graag voor je na. Heb je ook 2 bevestigingen gekregen? 1 waarin dit wel goed is gedaan? En weet je nu ook wat de datum van de opzegging is bij XS4ALL?Ā Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?Ā 

Ā 

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.Ā 
Ā