Vraag

Overstapservice van ziggo naar KPN is niet goedgegaan. Ziggo is niet opgezegd

  • 14 April 2021
  • 2 reacties
  • 73 keer bekeken

Beste,

 

Ik ben afgelopen juli overgestapt van Ziggo naar KPN. Ik heb  dit telefonisch geregeld.

In het gespreksverslag is melding gemaakt van het feit dat ik gebruik wil maken van de overstapservice. Verder ben ik afgegaan op de advertentie van KPN waarin wordt gemeld dat KPN alles regelt. Ik blijk een mail te hebben ontvangen waarin in 1 regel staat dat ik dit zelf moet organiseren. Ik geef toe dat ik rijkelijk laat ben met de notificatie van het feit dat mijn Zigoo abonnement nog loopt maar toch.

KPN adverteert hier mee en heeft mij hiermee over de streep getrokken, ik heb dit met de KPN medewerker besproken en toch is dit niet georganiseerd. Ik heb dus een maand of 8 ten onrechte dik 80 euro per maand betaald aan Ziggo.

@Kpn hoe kunnen we dit oplossen?

Ik heb al gebeld en alleen al de discussies over of ik een zakelijke of particuliere klant ben met de medewerker doen mij besluiten om het maar op -papier- te zetten.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi, en welkom :bouquet: op het forum. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat het fout gaat met de overstapservice. Maar helaas gebeurt dat wel een enkele keer

Ik heb dus een maand of 8 ten onrechte dik 80 euro per maand betaald aan Ziggo.

Jeetje, had je dit na een maand of 2 niet al door. Je checkt toch je bankafschrijvingen. Er is ook een (deel) eigen verantwoordelijkheid. Daarom betwijfel ik of ze het hele bedrag van 8 maanden vergoeden.

Ik neem aan dat je nu zelf Ziggo al hebt opgezegd! En anders is dat zaak zo snel mogelijk te doen. I.vm. de maand opzegtermijn en omdat kpn dat nu niet meer voor jou doen namelijk!

Vul voor een kpn-moderator a.j.b. je forumprofiel zo volledig mogelijk in, daar staan je gegevens niet openbaar. Daarmee kan ie je opzoeken in de administratie. Er kan dan een regeling volgen.

Of je zakelijk of particulier bent komt de moderator snel genoeg achter a.d.h.v. je gegevens. Van zakelijke klanten kunnen de moderators hier, het forum voor particulier, niet bij de gegevens.

Datzelfde geldt voor de tel. helpdesk.

0800-0402 is voor particulieren (consumenten)

0800-0403 is voor zakelijk (MKB, klein-zakelijk); forum: zakelijkforum.kpn.com.

Reputatie 7
Badge +30

@Benjaminu, welkom! Ik had het niet beter kunnen verwoorden dat hoe Peter het hierboven zegt. Vul inderdaad je profiel even aan en laat hier dan een berichtje achter. Ik kijk dan met je mee!