Beantwoord

packet loss tijdens het gamen

  • 8 September 2019
  • 2 reacties
  • 107 keer bekeken

Hallo allemaal, ik heb sinds de laatste paar dagen veel last van packet loss tijdena het gamen.
Ik heb in cmd een tracert 8.8.8.8 test gedaan en die geeft time out aan bij hop 3 en 5. Overigens is mijn ping gewoon prima en tijdens het YouTube heb ik ook nergens last van. Ik heb alles van alles geprobeerd. Heb mijn kabelvervangen en heb mijn modem kabel vervangen maar niks hielp. Ik speel het spel Fortnite. veel vrienden waarmee ik speel hebben nergens last van. Ik heb dezelfde tracert test op mijn broers pc gedaan en die gaf hetzelfde aan.
Hopelijk kunnen jullie mij helpen!


icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 11 September 2019, 12:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi@Bolus72 . Welkom op het forum.
Heel hinderlijk als je net lekker zit te gamen, kan ik mij voorstellen. Zo te lezen heb je al een hoop geprobeerd.
Je speelt bekabeld toch? Het screenshot zegt helaas niet zoveel, als ik vanaf hier een vergelijkbare tracert doet krijg ik ook een aantal time outs. Dat is vrij normaal.
Merk je dat de verbinding verslechtert rond bepaalde tijdstippen? Is het trouwens nog steeds zo?
Weet je het ip adres van de server waarop je speelt ook?
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust!