Beantwoord

Packet Loss tijdens Player Unknowns Battlegrounds

  • 18 June 2019
  • 1 reactie
  • 111 keer bekeken

Badge
Sinds een aantal maanden heb ik tijdens het spelen van PUBG, last van (download) packet loss. Het varieert nogal van game tot game maar meestal tussen de 1 en 9%, het “verspringt” de hele tijd, soms is het 0% voor een aantal seconden, dan weer 3%, dan weer 0% en dan weer 8%. Ook lijkt het s’avonds erger dan s’morgens, maar meestal is er geen pijl op te trekken. Voordat dit begon ongeveer 2 maanden geleden, heb ik dit NOOIT gehad in PUBG! Wie heeft voor mij een antwoord, oplossing of enig idee hoe dit komt of wat ik eraan kan doen?

icon

Beste antwoord door Joran 18 June 2019, 21:56

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28
Welkom Bart! Erg irritant, packetloss. Het eerste wat we moeten uitsluiten is of er een probleem is in jouw lokale netwerk. Kun je eens de volgende stappen uitvoeren?
  • Klik op start, typ in CMD en druk op enter
  • Typ in de opdrachtprompt in: ping -t google.nl
  • Laat dit een paar minuten lopen en druk op Control+C om te beëindigen. Onderaan staan de pingstatistieken
Is hier geen packetloss te zien? Dan is jouw thuisnetwerk in orde. Zie je wel packetloss wil ik graag wat meer over jouw verbinding weten. Game je bekabeld of draadloos? Is er nog andere netwerkapparatuur aanwezig?

Met programma's als PingPlotter Free | PingPlotter kun je inzichtelijk krijgen waar op de route het verkeerd gaat, tussen jouw aansluiting en de PUBG server. Ik weet het adres alleen niet van de server waar je op speelt. De PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS Forums kunnen je hier misschien verder mee helpen. Stel ook de PUBG Support op de hoogte door een ticket aan te maken. Zij kunnen je instructies/tips geven die iets meer gericht zijn op dit spel.

Reageer