Beantwoord

Packetloss

  • 9 June 2019
  • 1 reactie
  • 131 keer bekeken

Hey.

Laatste tijd heb ik veel last van dat ik niet naar de server in mijn videogame wordt geladen. Ik heb toen de support van de game om hulp gevraagd, rest gedaan en zeiden dat het een probleem van de provider was. Er was namelijk 60% packetloss in de MTR. (7. - - kpn-as1**6.kpn-asd..... 60.0% 10 1.2 6.6 1.2 22.4 10.5)
Ping statistics: 100.0% packetloss 2999ms
Dit gebeurt 2 of 3 keer per week, voor een uur ongeveer. Ik ben toen naar de klantenservice gegaan, maar die beweren dat zei hier niks mee kunnen, en dat ik hier hulp kon vragen. Weet iemand hoe dit probleem te verhelpen is, zodat er geen packetloss meer optreedt?
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 11 June 2019, 14:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30
Hoi Lee welkom! Kun je me voorzien van meer informatie? Om welke game gaat het? En plaats hier alsjeblieft de volledige traceroute naar de gameserver zodat we goed kunnen zien wat en waar er misgaat.

In het algemeen kan ik wel aangeven dat 100% packet loss meestal geen probleem is. Dat betekent over het algemeen gewoon dat de server niet ingesteld is om op pingverzoeken te reageren.