Vraag

Packetloss bij Xbox

• 18 juli 2017
  • 7 reacties
  • 175 keer bekeken

ik heb sinds een week of 2 ook last van packetloss op de xbox, soms tot 25% . Latency is prima, zo'n 12 ms. Alle instellingen geprobeerd, zowel in modem als in xbox. Het probleem ligt ook niet bij xbox live.
Woonplaats ; purmerend

*Admin: topic afgesplitst van packetloss

7 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ja nouja, met deze info kan ik helaas niet zo veel.

Heb je dit ook op andere apparaten?
Richting welke host(s) heb je packetloss?
Heb je al getest of je dit ook binnen je eigen netwerk hebt? Of binnen het KPN Netwerk?
Ik heb het getest en de PL ( tot soms 60%) lijkt vooral voor te komen bij 2 adressen in static.kpn.net bereik. Via Facebook contact met KPN en die constateren hetzelfde.

Tot 2 weken , plusminus, werkte alles 100 %.
Reputatie 4
Badge +4
Heb je de Xbox bekabeld aangesloten, wellicht zal dit helpen. Het hoort natuurlijk niet
Reputatie 7
Badge +30
Ik heb het getest en de PL ( tot soms 60%) lijkt vooral voor te komen bij 2 adressen in static.kpn.net bereik. Via Facebook contact met KPN en die constateren hetzelfde.

Tot 2 weken , plusminus, werkte alles 100 %.
Ooh, alleen bij die eerste hops? Plaats anders eens een screenshot.
Heb je de Xbox bekabeld aangesloten, wellicht zal dit helpen. Het hoort natuurlijk niet
Gamen via WiFi is helemaal niks , dus, ja?
U even geen screenies bij de hand . Maar na iets van 30 sites gepinged te hebben kwam ik elke keer de volgende tegen : 139.156.112.103 / 105
Ik wil alle medewerkers bedanken voor hun tijd en inzet, aan hen ligt het niet. Waar het wel aan ligt ?
De " het ligt nooit aan ons maar aan de klant houding" van KPN.

Ik ben weg, tabé.

Reageer