Pagina niet laden bij KPN wel KPN- fon

• 4 april 2016
  • 3 reacties
  • 127 keer bekeken

Reputatie 2
Badge
Voor onze stichting heb ik onze website onder laten brengen bij een nieuwe hosting. Dus op mijn thuisnetwerk van KPN heb ik de site veel bezocht. Na de verhuizing van onze site kan ik de pagina niet meer openen. Dit op mijn KPN netwerk en mijn Apple apparaten. Schakel ik over naar 4g dan laat de pagina zonder problemen. En als ik mijn iPad op KPN- fon zet laad de pagina ook zonder problemen. Ga ik terug naar KPN netwerk dan laat de pagina niet meer. Hoe los ik dit op. In de modem? Heb wel mijn geschiedenis verwijderd. IP-adres probleem?

3 reacties

Reputatie 7
Dit riekt zeer sterk naar een IP-ban (blokkade) van jouw IP adres bij die nieuwe hosting partij.

Helaas horen we wel vaker van dergelijke IP bans en soms zelfs van hele reeksen van KPN IP adressen.

Neem contact op met die hosting partij, dat is denk ik in zo'n situatie de eerste partij die actie zal moeten ondernemen.

Reputatie 2
Badge
Is het niet een beveiliging van KPN zelf. Maar ga contact opnemen met de hosting partij
Reputatie 7
Nee, het is geen "beveiliging" van KPN. KPN mag wettelijk niet zomaar sites of andere diensten op Internet blokkeren.

Reageer