Beantwoord

Pair Bonding

• 1 juni 2016
  • 2 reacties
  • 263 keer bekeken

Reputatie 1
Beste , 

Over enkele dagen wordt ik aangesloten op alles in een standaard nu heb ik een vraagje. Ik heb een ouderwetse wandcontactdoos in mijn woonkamer zitten als hoofdaansluiting is deze dan ook geschikt voor VDSL wat wordt geleverd op mijn adres of moet er nog geknutseld worden door een monteur om deze VDSL geschikt te maken ?

Bijgevoegd een foto van de huidige hoofdaansluiting opengehaald ...

https://

icon

Beste antwoord door ehanselman 1 juni 2016, 19:23

RobinFlikkema schreef op 1 jun '16 om 19:11u
ehanselman schreef op 1 jun '16 om 18:43uBeste , 

Over enkele dagen wordt ik aangesloten op alles in een standaard nu heb ik een vraagje. Ik heb een ouderwetse wandcontactdoos in mijn woonkamer zitten als hoofdaansluiting is deze dan ook geschikt voor VDSL wat wordt geleverd op mijn adres of moet er nog geknutseld worden door een monteur om deze VDSL geschikt te maken ?

image.jpeg

Dat is gek, je titel noemt Pair Bondig en vervolgens gaat je tekst daar niet over Smiley Tong

Deze aansluiting kan gewoon goed werken (voorzowel ADSL als VDSL/Pair Bonding, maar tegenwordig zijn er wel monteurs die deze zo even vervangen voor een ander model aangezien de pennetjes slecht kunnen zijn.

Robin

Thanks Robin ! Idd misschien had ik de titel beter kunnen wijzigen maar bedankt voor je antwoord nu weet ik dat het voor mijn huidige abbo geen probleem is die wandcontactdoos ....

Kan haast niet wachten op mijn nieuwe internet verbinding ...

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30

ehanselman schreef op 1 jun '16 om 18:43u

Beste , 

image.jpeg

Dat is gek, je titel noemt Pair Bondig en vervolgens gaat je tekst daar niet over :p

Deze aansluiting kan gewoon goed werken (voorzowel ADSL als VDSL/Pair Bonding, maar tegenwordig zijn er wel monteurs die deze zo even vervangen voor een ander model aangezien de pennetjes slecht kunnen zijn.

Robin

Reputatie 1
RobinFlikkema schreef op 1 jun '16 om 19:11u
ehanselman schreef op 1 jun '16 om 18:43uBeste , 

image.jpeg

Dat is gek, je titel noemt Pair Bondig en vervolgens gaat je tekst daar niet over Smiley Tong

Robin

Thanks Robin ! Idd misschien had ik de titel beter kunnen wijzigen maar bedankt voor je antwoord nu weet ik dat het voor mijn huidige abbo geen probleem is die wandcontactdoos ....

Kan haast niet wachten op mijn nieuwe internet verbinding ...

Reageer