Beantwoord

Pair Bonding

• 20 februari 2017
  • 3 reacties
  • 378 keer bekeken

Ik heb net een monteur hier langs gekregen en deze adviseerde mij contact op te nemen met KPN i.v.m. Pair bonding. Ik heb een abonnement van 60 mBit/s downloadsnelheid maar ik haal maar 30 mBit/sec. De monteur had gebeld met KPN en ze hadden het over een defecte 2e kabel. Ik moest vragen aan KPN of deze ook vervangen kon worden en of er een test kon worden gedaan op snelheid. Graag wil ik de volledige snelheid kunnen halen want het internet is zeer traag.
icon

Beste antwoord door Paul_ 22 februari 2017, 14:16

Als ik dat zo bekijk dan is er helaas geen pairbonding beschikbaar. Ik kan je dan namelijk niet omzetten. Dus de 30 Mb/s is (op dit moment) het maximale. Mochten er in de toekomst upgrades plaatsvinden dan kan je dat in Fourstack zien.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi @bsadwsk, welkom! Goed dat je hier je vraag stelt. Wat geeft Fourstack aan over de beschikbare snelheid? Is volgens die website pairbonding mogelijk?
Actuele Beschikbaarheid

Wat
Koper
Beschikbaar
Small green check
Distributiepunt(en)
Mdh-C
Internet Snelheid
28 Mbit/s
iTV
2 HD

Wat
FttH
Beschikbaar
Small red cross
Distributiepunt(en)
Internet Snelheid
-
iTV
-

Technologie
Internet Snelheid
ADSL2+
11 Mbit/s
VDSL2*
28 Mbit/s
Bonding*
-

*
ISDN niet mogelijk bij VDSL en Bonding.

Geplande upgrades

Status
Geen geplande upgrades gevonden
Reputatie 7
Badge +24
Als ik dat zo bekijk dan is er helaas geen pairbonding beschikbaar. Ik kan je dan namelijk niet omzetten. Dus de 30 Mb/s is (op dit moment) het maximale. Mochten er in de toekomst upgrades plaatsvinden dan kan je dat in Fourstack zien.

Reageer