pair bonding

• 2 januari 2013
  • 3 reacties
  • 8540 keer bekeken

Ik heb internet plusbellen; premium. sinds enige tijd ook in het bezit van modem Arcadyan v8. Een monteur van KPN vertelde bij installeren dat mijn adres meedeed aan een een proef met pairbonding.

Ik zie echter na het inloggen op mijn modem dat ik nog geen gebruik maak van pair bonding; dat blijkt ook uit de downloadsnelheid (25MB/s). Ik vraag mij af of en zo ja wanneer dit beschikbaar komt op mijn adres.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Beste Bert,

Kun je mij in een privébericht je postcode/huisnummer, naam van contractant en mobiel telefoonnummer sturen? Zou je ook kunnen aangeven of de kabel die van je modem (DSL poort) naar de ISRA (hoofdaansluiting) loopt een Y-kabel is? Deze kabel zou zich moeten splitsen en is vaak blauw.  Je mag ook een foto maken en dit naar mij toesturen.

Op deze manier krijg ik meer informatie over de aansluiting. Verder ga ik je postcode/huisnummer controleren op beschikbaarheid voor Pair-Bonding.

Ik hoop snel van je te horen!

Met vriendelijke groet,

Burhan

kun jij dit voor mij ook nakijken

Reputatie 5
Badge +11
@sompie: Hallo, mijn excuses, ik zie je bericht nu pas. Als je nog steeds meer informatie zoekt dan kun je mij het beste je adresgegevens in een Privébericht sturen.
@bert01: Ik heb je vraag min of meer overgenomen van Burhan, de afgelopen weken ben ik voor je bezig geweest. Hoe en wat verder stuur ik in een Privébericht, dit aangezien ik niet zeker ben of je in het topic terug komt.

Met vriendelijke groet,

Tim

Reageer