Beantwoord

Pair Bonding VDSL lijn 1 ligt eruit.

• 21 augustus 2018
  • 7 reacties
  • 274 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +18
Ik heb vandaag pas in de gaten gehad dat lijn 1 eruit ligt. Dat kwam omdat Ziggo Sport even wat haperden. Ik ging uit nieuwsgierigheid kijken in me modem, en toen zag ik dat lijn 1 eruit ligt.

Zou dit gerepareerd kunnen worden?

Ik zal eerst zelf proberen te herstellen met een reset. Maar ben bang dat dit het niet oplost, maar dan heb ik het in ieder geval gedaan. 😉
icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 22 augustus 2018, 21:25

Update: lijn 1 werkt ook weer. Een andere monteur heeft schijnbaar iets veranderd voor een andere klant, en heeft schijnbaar mijn lijn eruit getrokken. De monteur heeft het in ieder geval weer gefixt. 🙂
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +18
UPDATE: Blijkt toch iets stuk te zijn, monteur is ingepland voor morgen tussen 14:00 - 16:00 uur. Komt dit trouwens vaker voor met klanten die Pair Bonding op hun adres hebben dat 1 van de 2 lijnen uitvallen? 🤔 Daar ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig na. 😉
Reputatie 7
Dit komt heel veel voor, maar gelukkig alleen bij klanten met de voornaam "Dennis". 😉
Ik hoop voor je dat het snel weer verholpen zal zijn.
Reputatie 7
Badge +18
Dit komt heel veel voor, maar gelukkig alleen bij klanten met de voornaam "Dennis". 😉
Ik hoop voor je dat het snel weer verholpen zal zijn.
Tuurlijk @wjb, het ligt aan mijn naam! 😛 Eerlijk gezegd heb ik het niet eens in de gaten gehad dat line 1 was uitgevallen. Maar als pleister op de wond kregen me vriendin en ik 2x 50 GB op onze telefoon. 😉
Reputatie 7
Badge +18
Update: lijn 1 werkt ook weer. Een andere monteur heeft schijnbaar iets veranderd voor een andere klant, en heeft schijnbaar mijn lijn eruit getrokken. De monteur heeft het in ieder geval weer gefixt. 🙂
Reputatie 7
Badge +24
Fijn dat het al geregeld is Dennis. Vraag maar eens aan @SjorsK of dit wel eens vaker gebeurt. 😉 We zien het wel vaker voorbij komen hier maar de klacht is dan vaak dat de snelheid niet is wat het hoort te zijn. Dan blijkt dat 1 lijn niet (goed) werkt.
Reputatie 7
Badge +18
Fijn dat het al geregeld is Dennis. Vraag maar eens aan @SjorsK of dit wel eens vaker gebeurt. 😉 We zien het wel vaker voorbij komen hier maar de klacht is dan vaak dat de snelheid niet is wat het hoort te zijn. Dan blijkt dat 1 lijn niet (goed) werkt.Ik kwam er eerlijk gezegd achter na 994 uur, 51 min. en 31 seconden dat ik nog maar 1 lijn had. Dus @SjorsK heeft dit dus vaker meegemaakt. 😛 😉
Reputatie 7
Badge +15
Zeker. Sterker nog, ik heb per ongeluk een trucje ondekt waarmee ik dat probleem (met een kleine kans 😉 ) kan triggeren. Mijn klantenservice geschiedenis zit vol met dit soort meldingen. 😜

(Enige is dat ik met die ongeveer 60 mbit die ik hier heb het verschil wel duidelijk merk 😉 )

Reageer