Beantwoord

Pairbondig aanvragen, is dat mogelijk?

  • 31 July 2019
  • 7 reacties
  • 179 keer bekeken

Op mijn nieuwe vdsl2 aansluiting haal ik 160 van de 200 mbit.
Nu is volgens de bekende fourstack site bonding mogelijk. Kan ik deze alsnog aanvragen?
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 1 August 2019, 21:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Philip, welkom op het forum.

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Hoi @Alex_P

Ik heb mijn profiel aangevuld.
Bedankt voor de moeite alvast.
Reputatie 7
Badge +24
Dankjewel.

Ik zie dat dit mogelijk is, dat kan ik in gang zetten. We moeten echter ook een monteur inplannen. Heb je zojuist even snel geprobeerd te bereiken maar kreeg je voicemail. Schikt 14 augustus tussen 12 en 14 of 15 en 17 uur? 15 en 16 augustus zou het ook in de ochtend kunnen tussen 8 en 10 naast de eerder genoemde tijdstippen.
De telefoon was net toevallig even bezig met herstarten voor een update.

Fijn dat het mogelijk is. 14 augustus tussen 12 en 14 komt goed uit.

@Alex_P , dank je voor de snelle actie!
Reputatie 7
Badge +24
Geen probleem, het is bij deze ingepland. Laat het ons hier weten of het lukt nadat de monteur is geweest. 🙂
Super, ik zal het laten weten.
De monteur is vandaag geweest en deze heeft alles netjes aangesloten.

De downloadsnelheid is gelijk gebleven maar de upload is gestegen van 30 naar 50 mbit.

Dit komt neem ik aan doordat de Experiabox 10A een vplus 35b modem is. Deze is nu vervangen door een Experiabox 10 die wel bonding kan maar met profiel 17a werkt.

Helaas dus niet de 200mbit download maar met de stijging van de upload ben ik zeker tevreden ☺️