Pairbonding?

• 2 augustus 2014
  • 8 reacties
  • 742 keer bekeken

Hoi,

Kan het bij ons thuis?

Groet,

Willem

8 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste Willem,

Je hebt de vraag reeds eerder gesteld in een eerder topic (zie link) waarin je bent beantwoord door mijn collega Burhan. Heb je zijn verzoek beantwoord in dat topic?

Pairbonding

Met groet,

Cornelis

Hoi Cornelis,

Ik kreeg van Burhan te horen dat het mogelijk was en dat ik half-juli een brief erover zou krijgen.

Deze brief heb ik nooit gekregen en dat was begin juli als ik het goed heb.

Ik was er wel benieuwd over want een aan de helpdesk zeiden ze dat het niet kon.

Ik heb ook geen contact meer met Burhan erover gehad, dus ik was een beetje nieuwschierig over hoe het allemaal verliep. En daarom dacht ik:"Laat ik de vraag nog een keer stellen".

Groet,

Willem

Reputatie 7
Badge +3
Beste Willem,

In dat geval zal ik vragen of Burhan je gegevens nog heeft want die zal je ongetwijfeld aan hem hebben doorgegeven. Daarnaast zal ik hem vragen om dit nogmaals voor je op te pakken om te zien hoe het ervoor staat op dit moment.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Hoi Cornelis,

Helemaal top!

Bedankt voor de snelle reactie!

Groet,

Willem 

Reputatie 3
Badge
Is pairbonding ook mogelijk waar ik woon?

Ik wil je mijn gegevens wel berichten.

Ik wil ook graag weten of dit bij mij mogelijk is, kan iemand me hiermee verder helpen?

Reputatie 5
Badge +11
Hallo RobinFlikkema en SerkanAlmis,

ik wil dat graag voor jullie nagaan! Graag ontvang ik in een privébericht jullie gegevens. Ik zoek het uit en jullie horen het zo spoedig mogelijk van mij.

Met vriendelijke groet,

Raul.

Reputatie 5
Badge +11
Hallo Robin,

ik moet je helaas teleurstellen! Op jouw adres is (nog) geen pairbonding mogelijk. Ik kan je ook niet vertellen of en wanneer dat gaat gebeuren. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze dan gerust op het forum. Ik wens je een fijn weekend!

Met vriendelijke groet,

Raul

Reageer