Beantwoord

Pairbonding

• 14 juli 2016
  • 7 reacties
  • 245 keer bekeken

Beste KPN,

Ik heb gezien dat op mijn adres pairbonding beschikbaar is met een theoretische snelheid van 140 Mbit/s
Ik heb bij u een Alles in 1 Premium abonnement en zou graag willen weten of pairbonding op mijn adres kan worden geactiveerd?

Mvg,
Peer
icon

Beste antwoord door Cindy_ 15 juli 2016, 12:05

Bedankt voor je gegevens!

Pairbonding is beschikbaar en zojuist heb de aanvraag hiervoor gedaan. Hier zijn geen kosten aan verbonden, ook niet aan de monteur die bij jullie langskomt. Je ontvangt een bevestiging van de monteur. Die staat nu gepland op 5 augustus tussen 10 -12 uur. Als het niet uitkomt op die datum, dan kun je de monteur zelf herplannen 🙂.

Groetjes Cindy
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi @peer1961! Een goede vraag die je stelt. Of paibonding beschikbaar is, dat kun je zelf nakijken. Ik begrijp dat dat kan uit je bericht 🙂. Ik kijk graag voor je na in onze systemen of ik pairbonding voor je kan aanvragen. Als dat allemaal lukt, dan komt er een monteur bij je langs om pairbonding in orde te maken. Beantwoord je mijn privébericht ?
Reputatie 7
Badge +24
Bedankt voor je gegevens!

Pairbonding is beschikbaar en zojuist heb de aanvraag hiervoor gedaan. Hier zijn geen kosten aan verbonden, ook niet aan de monteur die bij jullie langskomt. Je ontvangt een bevestiging van de monteur. Die staat nu gepland op 5 augustus tussen 10 -12 uur. Als het niet uitkomt op die datum, dan kun je de monteur zelf herplannen 🙂.

Groetjes Cindy
Hoi Cindy,

Bedankt voor je duidelijk antwoord en de moeite die jij en KPN nemen om zonder kosten deze kwaliteitsverbinding mogelijk te maken op mijn adres.
Het is een bewijs dat mijn keuze die ik jaren geleden genomen heb om deze diensten bij KPN af te nemen de juiste is geweest,

Fijn weekend!

Groetjes,
Peer
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Peer1961,

Ik las je bericht vanochtend, een erg leuke binnenkomer op maandagochtend! Als je verdere vragen hebt, stel die vooral aan me. Mijn collega's en ik helpen je graag op het forum. Laat je het weten wanneer de monteur is geweest en of het daarna in orde is? 🙂
Volgens verschillende sites moet er pair bonding op mijn adres mogelijk zijn.
Het probleem is dat ik bij "online" een abonnement heb.
Die vertellen mij dat pair bonding alleen voor KPN klanten is en zij het niet kunnen leveren.
Op internet wordt hier verschillend over gedacht.
Is pair bonding ook voor online, xs4all of tele 2 mogelijk?
Reputatie 7
Badge +30
Online.nl en Tele2 kunnen pairbonding afnemen bij KPN maar zij doen/willen dit niet (pairbonding is duur). XS4all is recentelijk daarmee begonnen in sommige gebieden, je kan dit dus het beste bij hen navragen voordat je overstapt.
Hartelijk dank voor je antwoord!

Reageer