Beantwoord

Pairbonding

• 4 februari 2018
  • 5 reacties
  • 92 keer bekeken

Reputatie 2
Badge +2
Hallo

In hoeverre is fourstack betrouwbaar volgens fourstack kan pairbonding hebben volgens de monteur niet wat dan waar?
icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 5 februari 2018, 10:04

Op dit moment kan dat niet gereed gemaakt worden omdat je met 1 lijn ook de abonnementssnelheid haalt.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Beste @MachielAtsma,

Het kunnen 2 dingen zijn, of de monteur heeft geen of wel gelijk, of Fourstack. Ik denk dat hier iemand van KPN even moet reageren. Het kan wel even duren tot er iemand van KPN reageert. Heb even geduld nog, dan zal het goedkomen.

Ervaar je op dit moment problemen met jou verbinding?
Reputatie 2
Badge +2
Ja want lijkt me dat dat dan gelijk in orde zou maken als wel zo is moet weer een monteur komen om het te doen??
Reputatie 7
Badge +30
Op dit moment kan dat niet gereed gemaakt worden omdat je met 1 lijn ook de abonnementssnelheid haalt.
Reputatie 7
Badge +10
Mijn idee hier over, als jarenlange kpn-klant cq ervarings"deskundige" :->

Er was een tijd dat bijna ieder huis een werkende telefoonlijn had, die erfenis (de lijn) wordt nu gebruikt voor xDSL.
De 2e lijn is in veel gevallen wel aangelegd maar nooit gebruikt, de fouten, onderbrekingen zijn dus nooit opgevallen en opgelost.
MAW, nmi is de database daar van alleen een theoretische benadering, de praktijk zal in veel gevallen anders zijn.

Voorbeeld van mijn situatie, er lijkt een 2e aderpaar binnen te komen hier maar uit een meting bleek dat er op 300m vanaf hier een onderbreking is, van 2 kanten gemeten, ook vanuit de straat/verdeel-kast dus.
Reputatie 4
Badge +6
Hi Machiel, de monteur heeft vaak het beste beeld van wat er in de praktijk mogelijk is. Als je wil dan kijk ik met je mee naar de mogelijkheden voor pair bonding. Wil je me daarvoor een privébericht sturen met je postcode, huisnummer en de naam op het contract? 🙂

Reageer