Beantwoord

pairbonding

• 2 mei 2013
  • 3 reacties
  • 5923 keer bekeken

Beste KPN Webcare,

Graag zou ik willen weten of pairbonding bij mij mogelijk is op mijn alles in 1  pakket. Haal bij 40/4 8/1?

Groet

icon

Beste antwoord door Binne_ 7 mei 2013, 12:14

Beste Gulshabre,

Helaas heb je niet het gewenste antwoord gehoord wat je wilde horen. Bij pair-bonding zit er een aantal vereisten (dit kan gewijzigd worden): 

- VDSL pair bonding is in eerste intantie alleen leverbaar vanuit de Hoofdverdelers.

- VDSL pair bonding is niet mogelijk i.c.m. PSTN of ISDN line sharing

Gezien de afstand tussen de wijkcentrale en woning is het niet mogelijk op dit moment pair-bonding te leveren.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Beste gulshabre,

Graag kijk ik na of pairbonding mogelijk is op je adres. Heb je voor mij in een privébericht de volgende gegevens?

Contractnaam
Postcode

Huisnummer

Je kan me een privébericht sturen door op mijn username te klikken en rechts op deze gebruiker een privebericht te sturen (je moet hier wel voor ingelogd zijn)

Binne

Reputatie 3
Badge +1
Beste Gulshabre,

Helaas heb je niet het gewenste antwoord gehoord wat je wilde horen. Bij pair-bonding zit er een aantal vereisten (dit kan gewijzigd worden): 

- VDSL pair bonding is in eerste intantie alleen leverbaar vanuit de Hoofdverdelers.

- VDSL pair bonding is niet mogelijk i.c.m. PSTN of ISDN line sharing

Gezien de afstand tussen de wijkcentrale en woning is het niet mogelijk op dit moment pair-bonding te leveren.

Jammer, in ieder geval beankt voor de genomen moeite!

Mvgr.

Reageer