Beantwoord

pairbonding op 100/10 lijn

  • 30 August 2019
  • 4 reacties
  • 184 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +5
Hallo

ik kan sneller internet krijgen via parbonding 2x 100 maar kun de lijn ook 2x 50 Mbit gebruik van maken van 2e lijn?

Vind 100 Mbit goed hoor maar vroeg me of het kon 2 x 50 Mbit ipv 1x 100
icon

Beste antwoord door Ward_ 30 August 2019, 20:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Nee, dat kan in jouw geval niet. Jij kan als klant niet aangeven dat je pairbonding wil. KPN beslist of ze pairbonding toepassen en dat doen ze pas als je abonnements snelheid niet kan worden gehaald met 1 lijn. Jij kan blijkbaar met 1 lijn 100 Mbit halen dus met een 100Mbit abonnement blijft het bij 1 lijn. Pas als je een 200 mbit abonnement neemt, komt een monteur pairbonding installeren.
Mocht je later weer terug gaan naar 100 Mbit, dan zal KPN de pairbonding ook weer opheffen. Dat wil zeggen, niet aan jouw kant, maar wel in de straatkast. Die tweede actieve poort in die kast kan dan weer gebruikt worden voor andere klanten.
Reputatie 7
Badge +24
Hi Machiel.

@Ward_ legt dit best goed uit. Nog wel even 1 vraag.

maar kun de lijn ook 2x 50 Mbit gebruik van maken van 2e lijn?
maar vroeg me of het kon 2 x 50 Mbit ipv 1x 100



Waarom zou je dit precies willen? Ik denk graag met je mee.
Reputatie 4
Badge +5
Nou dan is je internet stabieler
Reputatie 7
Badge +24
Dat zeker niet, of gaan er dingen aan mij voorbij nu. Op 1 lijn hoor je prima en stabiel internet te hebben. Is dat bij jou niet het geval?