Beantwoord

Pairbonding verstandig? Wat doet dit met latency?

• 30 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 83 keer bekeken

Omdat ik momenteel via VDSL direct op de wijkcentrale zit aangesloten, haal ik maximaal 55Mb down en 10 Mb up. Ik zou dan ook graag pairbonding willen hebben op mijn aansluiting om zodoende aan de maximale snelheid van mijn abonnement te komen (Alles in één Standaard, dus max. 100/10Mb).
Volgens de Fourstack site is dit mogelijk, maar ik vraag me af wat dit met de latency doet? Zijn er mensen die hier vanuit eigen ervaring iets over kunnen zeggen?
icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 31 augustus 2018, 15:45

Uitgaande van een situatie waar de enigste latentie de latentie van de DSL lijn is en er geen "file" onstaat voor of na de DSL lijn, zal de latentie ietsje toe nemen doordat beide lijnen nooit identiek aan elkaar zijn. In veel gevallen zal dit in het uiterste geval maximaal 5ms , maar dat is afhankelijk van de lijnen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30
Uitgaande van een situatie waar de enigste latentie de latentie van de DSL lijn is en er geen "file" onstaat voor of na de DSL lijn, zal de latentie ietsje toe nemen doordat beide lijnen nooit identiek aan elkaar zijn. In veel gevallen zal dit in het uiterste geval maximaal 5ms , maar dat is afhankelijk van de lijnen.

Reageer