Beantwoord

Pakket gewijzigd, gratis extra kastje voor internet

  • 29 August 2019
  • 10 reacties
  • 219 keer bekeken

Hallo ,ik ben net gebeld door KPN dat we een gratis kastje voor het internet zouden krijgen want het internet zou vertraagd zijn geheel gratis ,ik zeg oké dat is prima stuur maar op ...krijg ik een mail binnen dat ik wijzigingen door heb gegeven en gelijk een vette rekening erboven op . Hier ga ik zeker niet mee akkoord.

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Lknot1967 29 August 2019, 22:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Badge +19
Wat voor wijzigingen en waar moet je voor betalen? Weet je zeker dat het kpn was? Ik vind het een dubieus iets eerlijk gezegd.
Ik zou een gratis kastje krijgen voor extra snel internet.. Denk het wel ,want kreeg gelijk een mail van KPN .het ziet er echt uit . Ben al de hele avond aan het bellen maar er is steeds een wachttijd van 20 min.
Badge +19
Maar waarvoor moet je dan betalen als het gratis is?
Ik kreeg gelijk een mail waarin stond dat ik wijzigingen door had gegeven , wat dus niet zo is . Met daaraan vast gelijk een nota die veel duurder uitvalt .
Badge +19
Maar wat staat er dan op? Waar moet je voor betalen? Is het een duurder abonnement?
Ja een duurder abonnement, maar heb ze net aan de telefoon gehad en het word opgelost , was een fout van hun ,de mail was voor iemand anders bedoeld .
Dis hopelijk geen verassingen meer.
Badge +19
Fijn dat het opgelost is!
Reputatie 7
Hoi @Lknot1967, welkom op het forum. Het is mij ook nog niet helemaal duidelijk welk kastje je precies bedoelt en wat er precies is gewijzigd, maar dat het wordt opgelost is goed om te lezen! :)
Als we hierin of voor iets anders iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.
@Jasper het zou om een extra kastje gaan wat je bij je router zou moeten aansluiten , maar blijkbaar is het nep telefoon geweest . Is verder nagekeken bij KPN en daar is niks bekend .
Reputatie 7
Als er niets bekend is zal je het mailtje met de andere abonnementskosten gewoon kunnen negeren inderdaad. Dat zal een opluchting zijn lijkt me 🙂