Beantwoord

Pakket Internet en TV 4K omzetten naar KPN Hussel?

  • 15 January 2020
  • 14 reacties
  • 284 keer bekeken

Reputatie 1

Goedemiddag,

 

Vraag : hierboven een overzicht van ons huidige pakket. Heeft het voor ons zin om deze om te zetten naar een GOEDKOPERE Hussel-variant? Bestaat dat? Of alles lekker zo laten? 

icon

Beste antwoord door Nick83 15 January 2020, 17:14

Bekijk origineel

14 reacties

Badge +12

@BvK71

Heb je naast bovenstaande ook nog mobiele abonnementen via KPN lopen?

Reputatie 1

Jazeker, 2 abonnementen en 2 sim only ab.

Badge +12

Ik zit zelf niet meer bij KPN maar volgens mij wordt je er niet beter van...integendeel. Je hebt nu Compleet. Dat valt sowieso weg. Dus gratis Fox-sports is niet meer aan de orde. Mobiel wordt het ook minder.

Wellicht dat iemand die nu bij KPN zit reageren (of een moderator). Overigens kun je via de Hussel-pagina een keuzemenu doorlopen als je al klant bent. Via Mijn KPN kun je dan de kosten zien en wat je daarvoor krijgt.

 

Maar het belangrijkste: ga dit niet telefonisch met de klantenservice bespreken en regelen! Het forum staat vol met mensen die in de problemen zijn gekomen omdat er pakketten aangesmeerd zijn die veel slechter zijn...en terugdraaien kan dan niet meer...wees dus gewaarschuwd. Zoek maar even op in dit forum op “hussel”...

Reputatie 1

Dank voor je antwoord en waarschuwing! Ik had al wat slechte berichten gelezen op het Forum inderdaad…..

Reputatie 7
Badge +24

Ok, het plaatje van hussel:

Wat mij opvalt is dat u 9,99 voor het pluspakket betaald, terwijl het bij hussel 6,99 kost. En Netflix? Heeft u een uitgebreide versie ofzo? Want u betaald 13,99, terwijl in het husselplaatje 10,99 staat. Ik heb zelf geen Netflix, dus ik weet niet of er verschillende abonnementen mogenlijk zijn bij Netflix. Maar dan heb je al 6 euro te pakken. Spotify zal hetzelfde blijven. Er staat wel 8,99 in het husselplaatje, maar u heeft de Family versie, die is duurder.

Welke internet snelheid heeft u nu? 200 mb? Dat word dus € 50 + 10 voor de eerste tv + 5 voor de 2de. Opnemen is gratis bij 2 of meer ontvangers. Er moet dan nog € 2,50 bij voor 4K.  Doen we de telefoonaansluiting er ook vast bij: € 2,-. Word € 69,50. Daarbij komt de entertainment nog.

En dat is een heel lijstje. FOX Sports 12,99, Ziggo Sports staat niet in het husselplaatje, laten we er vanuit gaan dat die gelijk blijft in prijs: 14,99. Pluspakket 6,99, Netflix 10,99 en Spotify 13,99. Daar gaat (1×) € 5 entertainmentvoordeel vanaf omdat u mobiele abonnementen van KPN heeft.

Hebben we nu alles? 

*zoekt rekenmachine*

€ 48 - 5 ct = 47,95 volgens mij :thinking:  + de 69,50 = 117,45 als ik het goed heb. Ik had het niet voor mogenlijk gehouden, maar je zou haast denken dat het goedkoper is :rolling_eyes:

@Nick83 Netflix kent drie varianten bij de topic starter is sprake van de variant voor 4 streams tegelijk en UHD. Wat Hussel laat zien is de HD variant op 2 schermen. Er is ook nog een 1 scherm SD variant 7.99. Voor Netflix moet je de hoogste prijs aanhouden vermoed ik.

De drie euro wat het Pluspakket goedkoper is valt weg tegen de volle kosten voor Fox Sports.

Wat de snelheid betreft minimaal 150Mb dat was de minimale afname snelheid bij 4K. 

Reputatie 7
Badge +24

@Nick83 Netflix kent drie varianten bij de topic starter is sprake van de variant voor 4 streams tegelijk en UHD. Wat Hussel laat zien is de HD variant op 2 schermen. Er is ook nog een 1 scherm SD variant 7.99. Voor Netflix moet je de hoogste prijs aanhouden vermoed ik.

De drie euro wat het Pluspakket goedkoper is valt weg tegen de volle kosten voor Fox Sports.

Wat de snelheid betreft minimaal 150Mb dat was de minimale afname snelheid bij 4K. 

Effectief komt er dus dus 3 euro bij, komt de totaalprijs dus op 120,45, blijft het nog steeds goedkoper.

Als ik goed reken op jaarbasis € 72,00 lijkt me genoeg reden om in dit geval het thuis abonnement te Husselen. 

Reputatie 7
Badge +10

Ik zit zelf niet meer bij KPN maar volgens mij wordt je er niet beter van...integendeel. Je hebt nu Compleet. Dat valt sowieso weg. Dus gratis Fox-sports is niet meer aan de orde. Mobiel wordt het ook minder.

Wellicht dat iemand die nu bij KPN zit reageren (of een moderator). Overigens kun je via de Hussel-pagina een keuzemenu doorlopen als je al klant bent. Via Mijn KPN kun je dan de kosten zien en wat je daarvoor krijgt.

 

Maar het belangrijkste: ga dit niet telefonisch met de klantenservice bespreken en regelen! Het forum staat vol met mensen die in de problemen zijn gekomen omdat er pakketten aangesmeerd zijn die veel slechter zijn...en terugdraaien kan dan niet meer...wees dus gewaarschuwd. Zoek maar even op in dit forum op “hussel”...

Je compleet voordeel valt alleen weg voor het Thuis deel als je daarvoor naar Hussel gaat. Dus het gratis pluspakket of Fox sports. Zolang je niet aan je mobiele abonnementen zit blijven die wel de compleet voordelen houden. Dus dubbele data/min/sms en 5 euro korting.

Badge +12

Ik zit zelf niet meer bij KPN maar volgens mij wordt je er niet beter van...integendeel. Je hebt nu Compleet. Dat valt sowieso weg. Dus gratis Fox-sports is niet meer aan de orde. Mobiel wordt het ook minder.

Wellicht dat iemand die nu bij KPN zit reageren (of een moderator). Overigens kun je via de Hussel-pagina een keuzemenu doorlopen als je al klant bent. Via Mijn KPN kun je dan de kosten zien en wat je daarvoor krijgt.

 

Maar het belangrijkste: ga dit niet telefonisch met de klantenservice bespreken en regelen! Het forum staat vol met mensen die in de problemen zijn gekomen omdat er pakketten aangesmeerd zijn die veel slechter zijn...en terugdraaien kan dan niet meer...wees dus gewaarschuwd. Zoek maar even op in dit forum op “hussel”...

Je compleet voordeel valt alleen weg voor het Thuis deel als je daarvoor naar Hussel gaat. Dus het gratis pluspakket of Fox sports. Zolang je niet aan je mobiele abonnementen zit blijven die wel de compleet voordelen houden. Dus dubbele data/min/sms en 5 euro korting.


Maar mb's overdragen niet dacht ik. Binnen mijn gezin is dat zeer belangrijk maar ik weet niet of dat voor @BvK71 ook geldt.

Reputatie 7
Badge +10

Ik zit zelf niet meer bij KPN maar volgens mij wordt je er niet beter van...integendeel. Je hebt nu Compleet. Dat valt sowieso weg. Dus gratis Fox-sports is niet meer aan de orde. Mobiel wordt het ook minder.

Wellicht dat iemand die nu bij KPN zit reageren (of een moderator). Overigens kun je via de Hussel-pagina een keuzemenu doorlopen als je al klant bent. Via Mijn KPN kun je dan de kosten zien en wat je daarvoor krijgt.

 

Maar het belangrijkste: ga dit niet telefonisch met de klantenservice bespreken en regelen! Het forum staat vol met mensen die in de problemen zijn gekomen omdat er pakketten aangesmeerd zijn die veel slechter zijn...en terugdraaien kan dan niet meer...wees dus gewaarschuwd. Zoek maar even op in dit forum op “hussel”...

Je compleet voordeel valt alleen weg voor het Thuis deel als je daarvoor naar Hussel gaat. Dus het gratis pluspakket of Fox sports. Zolang je niet aan je mobiele abonnementen zit blijven die wel de compleet voordelen houden. Dus dubbele data/min/sms en 5 euro korting.


Maar mb's overdragen niet dacht ik. Binnen mijn gezin is dat zeer belangrijk maar ik weet niet of dat voor @BvK71 ook geldt.

 

Zeker wel. Mb's delen blijft zelfs altijd bestaan. Ook als je alles naar Hussel omzet. Dat is het enige echte huidige voordeel dat niet is verdwenen met de komst van Hussel.

Badge +12

Ik zit zelf niet meer bij KPN maar volgens mij wordt je er niet beter van...integendeel. Je hebt nu Compleet. Dat valt sowieso weg. Dus gratis Fox-sports is niet meer aan de orde. Mobiel wordt het ook minder.

Wellicht dat iemand die nu bij KPN zit reageren (of een moderator). Overigens kun je via de Hussel-pagina een keuzemenu doorlopen als je al klant bent. Via Mijn KPN kun je dan de kosten zien en wat je daarvoor krijgt.

 

Maar het belangrijkste: ga dit niet telefonisch met de klantenservice bespreken en regelen! Het forum staat vol met mensen die in de problemen zijn gekomen omdat er pakketten aangesmeerd zijn die veel slechter zijn...en terugdraaien kan dan niet meer...wees dus gewaarschuwd. Zoek maar even op in dit forum op “hussel”...

Je compleet voordeel valt alleen weg voor het Thuis deel als je daarvoor naar Hussel gaat. Dus het gratis pluspakket of Fox sports. Zolang je niet aan je mobiele abonnementen zit blijven die wel de compleet voordelen houden. Dus dubbele data/min/sms en 5 euro korting.


Maar mb's overdragen niet dacht ik. Binnen mijn gezin is dat zeer belangrijk maar ik weet niet of dat voor @BvK71 ook geldt.

 

Zeker wel. Mb's delen blijft zelfs altijd bestaan. Ook als je alles naar Hussel omzet. Dat is het enige echte huidige voordeel dat niet is verdwenen met de komst van Hussel.


Helder. My bad..maar ik zit dan ook niet bij KPN ;-)

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @BvK71, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Hierboven is al heel wat informatie gegeven en er is ook voor je gekeken wat nou voordeliger is. Ik moest het ook even goed doorlezen, maar volgens mij komt het erop neer dat je met KPN Hussel internet en televisie nét iets goedkoper uit bent en de voordelen voor je mobiele abonnement behoud. Je verliest je voordeel van het Fox Sports pakket, maar je krijgt wel € 5,00 entertainmentvoordeel. 

Dus het is maar net of je die omzetting wil doen voor de euro's die je ermee kan besparen!

Heb je nog vragen, dan hoor ik het graag!

Reputatie 7
Badge +21

@BvK71, ik heb geen reactie meer gezien dus ga er vanuit dat jij je informatie hier gevonden hebt! Zo niet, dan weet je ons te vinden!

Reageer