Beantwoord

Pakket levering

  • 27 December 2019
  • 5 reacties
  • 118 keer bekeken

Ik heb de afspraak met de monteur om internet etc aan te sluiten staan op 29 januari. Maar ik las dat het pakket uiterlijk 3 werkdagen daarvoor wordt geleverd. Ik krijg alleen pas 27 januari de sleutel van mijn nieuwe woning. Kan het pakket op een ander adres geleverd worden?

Groetjes,

Frederique

icon

Beste antwoord door Lisa 29 December 2019, 16:25

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@Frederiquep Welkom hier op ons Forum! Goed dat je hier meldt dat je het (waarschijnlijk) niet in ontvangst kunt nemen. Dit afleveradres kunnen wij voor je aanpassen. Zou je het gewenste adres willen invullen op je profiel. Als je ook je klantnummer of nieuwe adres, waar de aansluiting op staat, kan invullen dan maak ik het voor je in orde. 

@Frederiquep Welkom hier op ons Forum! Goed dat je hier meldt dat je het (waarschijnlijk) niet in ontvangst kunt nemen. Dit afleveradres kunnen wij voor je aanpassen. Zou je het gewenste adres willen invullen op je profiel. Als je ook je klantnummer of nieuwe adres, waar de aansluiting op staat, kan invullen dan maak ik het voor je in orde. 

Dankje! Heb het profiel voor zover kan ingevuld, met het huidige adres waar ik nu woon.

Groetjes,

Frederique  

 

Reputatie 7
Badge +17

@Frederiquep Het verzoek is ingediend. Zodra mijn collega's dit hebben doorgevoerd ontvang je een bevestiging. Het pakket wordt naar het andere adres gestuurd. :wink:

@Frederiquep Het verzoek is ingediend. Zodra mijn collega's dit hebben doorgevoerd ontvang je een bevestiging. Het pakket wordt naar het andere adres gestuurd. :wink:

Fijn, dankjewel!

Reputatie 7
Badge +17

@Frederiquep Ik heb ondertussen doorgekregen dat het afleveradres succesvol is gewijzigd. Mocht ik in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen, dan weet je me te vinden.Succes met de verhuizing!

 

Reageer