Afgelopen week deed onze spotify het niet. Deze zit in ons pakket van kpn tv alles in 1. Dus heb ik de 17e gebeld met de klantenservice. Ze stelde mij de vraag of het goed was of ze spotify er even af mocht halen en er weer op. Dat is prima, dacht ik. We krijgen ineens een digitenne toegestuurd. Ons hele pakket is ineens gewijzigd. Geen tv meer. Dit heeft blijkbaar een aantal dagen nodig om te verwerken. Begrijpelijk, kan iedereen overkomen maar we zijn er nu bijna een week mee bezig om iets kleins, wat nu iets heel groots wordt en wij hebben het idee dat er mensen bij de klantenservice werken die niet weten waar ze het over hebben, Er zijn mensen die het wel weten, begrijp mij niet verkeerd. Maar er worden zo mensen achter een telefoon gezet die er geen weet wat hebben. Nu zijn wij er druk mee en een hoop irritatie, wat voorkomen had kunnen worden. Puntje bij paaltje, geen tv. Ja er is tv kijken via mobiel, maar dat is niet waar ik elke maand +/- 90euro voor betaal!! Wellicht is dit wel de drempel om over te stappen.
Beste antwoord door Thomas van KPN
Bekijk origineel