Beantwoord

Pakket na vraag over Spotify ineens gewijzigd

  • 22 January 2023
  • 3 reacties
  • 45 keer bekeken

Afgelopen week deed onze spotify het niet. Deze zit in ons pakket van kpn tv alles in 1. Dus heb ik de 17e gebeld met de klantenservice. Ze stelde mij de vraag of het goed was of ze spotify er even af mocht halen en er weer op. Dat is prima, dacht ik. We krijgen ineens een digitenne toegestuurd. Ons hele pakket is ineens gewijzigd. Geen tv meer. Dit heeft blijkbaar een aantal dagen nodig om te verwerken. Begrijpelijk, kan iedereen overkomen maar we zijn er nu bijna een week mee bezig om iets kleins, wat nu iets heel groots wordt en wij hebben het idee dat er mensen bij de klantenservice werken die niet weten waar ze het over hebben, Er zijn mensen die het wel weten, begrijp mij niet verkeerd. Maar er worden zo mensen achter een telefoon gezet die er geen weet wat hebben. Nu zijn wij er druk mee en een hoop irritatie, wat voorkomen had kunnen worden. Puntje bij paaltje, geen tv. Ja er is tv kijken via mobiel, maar dat is niet waar ik elke maand +/- 90euro voor betaal!! Wellicht is dit wel de drempel om over te stappen.

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 26 January 2023, 11:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Klacht abonnement, welkom op ons forum! Dat is natuurlijk niet de bedoeling! 
Inmiddels zijn we al weer even verder natuurlijk, heb je inmiddels nog contact gehad en/of meer duidelijkheid over de situatie?
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Goedenavond,

Afgelopen maandag ben ik naar de winkel aan de centuurbaan geweest zij heeft alles gecontroleerd. Ook toen klopte nog steeds niet alles. Spotify en het extra kastje zat er nog niet bij. Hun zouden dit voor ons regelen vandaag en bellen of alles het deed, en dat we samen konden kijken voor een tegemoetkoming voor het ongemak maar geen telefoon gehad vandaag. Jammer omdat dit niet de eerste keer is dat het niet is gebeurd. Het lijkt wel alsof er keer op keer een teleurstelling plaats vindt. Dus heb ik vandaag weer gebeld, bij de desbetreffende medewerker werkte ook niet alles mee, en dat kan gebeuren. Ik had de medewerker snel aan de telefoon, maar het heeft +/- 30min aan de telefoon gezeten omdat het systeem niet werkte. Maar wij hebben nu nog onze vraagtekens zoals opnemen en terugkijken dat wij dat niet terug kunnen zien of dat het erbij staat. Het zou fijn zijn als dit nogmaals gecheckt kon worden, of het abonnement zoals hij in december was of het nu gelijk is aan wat wij nu hebben.

Wellicht is het mogelijk dat hier naar gekeken kan worden.

Reputatie 7
Badge +20

Ik zie in de aantekeningen dat je mijn collega's bij 0800-0402 gesproken hebt en de wijziging er nu goed in staat, je zou hier ook een bevestiging van moeten hebben!

Meer informatie over Spotify kun je hier vinden:

Â