Beantwoord

Pakket niet ontvangen

  • 30 November 2019
  • 14 reacties
  • 598 keer bekeken

Reputatie 1

Er zou een pakket bezorgd worden op ons nieuwe adres met een experiabox. De monteur die 4 december langskomt heeft dit pakket nodig om alles aan te sluiten. Track en trace zegt dat het bij de buren is bezorgd maar die weten van niets. Wat nu te doen?

icon

Beste antwoord door Reddwarf 3 December 2019, 20:33

Bekijk origineel

14 reacties

Hallo @Reddwarf , bij andere buren?

De bezorger is daarmee in overtreding, dient aan de geadresseerde overhandigd te worden en er dient voor ontvangst getekend te worden. Zie je ook een handtekening bij de Track&Trace staan?

Klacht indienen bij PostNL

 

Reputatie 7
Badge +9

@Reddwarf heb je geen briefje in de brievenbus gehad van de bezorger? Normaal gesproken zou dit moeten gebeuren. En misschien zoals @Jan-D vraagt bij andere buren. Het kan natuurlijk ook bij buren van je buren zijn.

Reputatie 1

@Jan-D net een chat sessie gehad met PostNL. Ik moet het via de afzender (KPN) spelen en dan zal er een onderzoek komen. Ik wil niet pessimistisch zijn maar dat gaat denk ik niets opleveren op korte termijn. Ik heb ook gevraagd waar het bewijs is maar dat kon niet gegeven worden en ik zie niets van een handtekening bij track en trace.

 

@Hoopvol nope, geen enkel briefje. De buren weten van niets en andere buren vragen moet ik nog doen. Het is een nieuwbouw wijkje en geen van de mensen in de straat woont er ook al echt, iedereen is nog aan het klussen. Morgen maar even de straat doorlopen en navragen bij buren van buren en misschien daar afgeleverd. Track en trace meld toch echt dat het bij het huisnummer van de directe buren was afgeleverd.

 

Weet iemand of het pakketje opnieuw gestuurd kan worden? Als geen van de buren het heeft (en ik vermoed dat dit het geval is) dan kom ik voorlopig nergens en moet ik de afspraak met monteur van KPN maar afzeggen denk ik. Tenzij een nieuw pakketje opgestuurd kan worden (naar mijn huidig adres het liefst, daar woon ik nog). 

Reputatie 7
Badge +9

Je leest ook wel eens dat pakketjes in de KLIKO worden gelegd door bezorgers. Bij ons thuis is het pakketje wel eens in het houthok gelegd. Daar wordt je ook niet blij van.

in ieder geval succes en ik hoop dat het allemaal goed gaat komen.

Reputatie 7
Badge +21

@Reddwarf, ik heb ook even op je privébericht gereageerd. Omdat het zo kort dag is, heb ik een nieuwe zending aangevraagd. Hopelijk is de tweede zending op tijd en volledig!

Reputatie 7
Badge +9

@Susan_  dat is service met een grote S. Hier wordt je als KPN-klant toch gelukkig van :smile:

@Susan_  dat is service met een grote S. Hier wordt je als KPN-klant toch gelukkig van :smile:


Nu moet alleen @Reddwarf  nog wel zorgen dat hij thuis is en bij de voordeur gaat zitten.:relaxed:

Reputatie 1

@Susan_  Echt top hoe je dit oppakt!

 

@Jan-D  Bwahaha, dat gaat moeilijk worden, ik heb ook nog een baan dus op de stoep zitten wachten op PostNL gaat ‘m niet worden :-)
Ik hoop dat de postbode een kaartje in de bus doet en ik het pakket kan ophalen voor woensdag bij een postkantoor/agentschap.

Hallo @Reddwarf , als je de track and tracé code hebt kun je via een app soms het bezorgmoment en/of bezorgplaats kiezen.

 

 

Reputatie 1

@Jan-D  Bedankt! Ik heb nog geen track and trace maar zodra ik deze heb dan ga ik even kijken wat ik kan opgeven, als dat kan uiteraard.

Reputatie 7
Badge +21

@Reddwarf, als ik de track and trace code moet geloven is het inmiddels onderweg en krijg je het pakket vanavond. Klopt dat?

Maar daarnaast zie ik ook iets anders, namelijk dat de monteur afspraak nu gepland staat op 10 december. Klopt dat ook? :see_no_evil:

Reputatie 1

Hoi @Susan_ 

Track en trace heb ik niet gekregen maar fijn om te weten dat het pakket onderweg is! Vanavond draait mijn vrouw “avonddienst” in de woning (schilderen, we moeten voortmaken) dus wie weet, misschien heeft ze het al aangenomen!

Die afspraak heb ik maar verschoven naar 10 december inderdaad, dat klopt. Ik weet gewoon niet 100% zeker of ik pakket wel heb op woensdag en ik wil die monteur ook niet voor niets laten komen.

Maar ik weet wat een inspanningen je hebt verricht om het allemaal te laten lukken en ik waardeer het enorm! 10 december werkt ook gewoon goed voor mij en dan loopt alles prima.

Nogmaals, voor zover bedankt voor al je hulp en ik laat je zeker weten als alles is geinstalleerd.

Reputatie 1

@Susan_  @Jan-D @Hoopvol 
FYI: Monteur is geweest en we hebben verbinding! Bedankt voor alle hulp, support en interesse!

Reputatie 7
Badge +21

Fijn om te lezen @Reddwarf! En nu genieten van de diensten! :hugging:

Reageer