Beantwoord

Pakket te duur en de snelheid te laag

• 10 maart 2018
  • 30 reacties
  • 2450 keer bekeken

Toon eerste bericht

30 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Dat heeft toch niets met klantvriendelijkheid te maken?? Het gaat om het kostenplaatje. Als de investering niet terug verdient kan worden houdt het gewoon op. Lijkt me een gezonde strategie.

Reputatie 7

Maar dan nog, € 130 per maand is een boel geld. Ik betaal € 63,50 voor 2 hd-ontvangers, opnemen en telefoon. Ik heb "slechts" 50 van de maximale 100 Mb/s. Ik verbaas me erover dat je met zo'n lage snelheid nog zoveel opties kunt afnemen zodat je ruim twee keer zoveel betaalt als ik. 

Reputatie 7
Badge +10

Maar dan nog, € 130 per maand is een boel geld. Ik betaal € 63,50 voor 2 hd-ontvangers, opnemen en telefoon. Ik heb "slechts" 50 van de maximale 100 Mb/s. Ik verbaas me erover dat je met zo'n lage snelheid nog zoveel opties kunt afnemen zodat je ruim twee keer zoveel betaalt als ik. 

Kan zijn dat bij die 130 euro ook de mobiele abonnementen bij opgeteld zitten.

Zoals ik al eerder vermelde is t compleet, dus met mobiel erbij. En nee Joep klantvriendelijk is dit niet, t enige wat kpn moet doen is bij hun kastje een kabel bij trekken zegt de monteur zodat iedereen minimaal 50 mb heeft. Maar goed ik ga informeren bij Ziggo wat hun snelheid is

Reputatie 7

Dan vind ik het een vreemde conclusie. Je kunt wel 10 mobiele abo's afsluiten voor alles bij elkaar een nog hoger bedrag maar daar verandert je snelheid van de vaste lijn echt niet door.

Verder is/was KPN Compleet geen abo dat je kon afsluiten maar een voordeelregeling voor klanten die verschillende diensten (mobiel en/ of vast) van KPN afnemen. 

Dat doet overigens niets af aan de lage snelheid die je ervaart. Dat is zeker erg vervelend, maar helaas ook niet zo 1,2,3 op te lossen. Op de lange termijn mag je hopen dat er ooit een keer glasvezel komt, maar ook bij mijn gaat dat vooralsnog niet gebeuren. Heb je nou al gekeken wat Fourstack over jouw lijn zegt? Wellicht kom je in aanmerking voor Sneller Internet Buitengebied?

Tenslotte: je hebt je vraag gesteld in een topic van iemand anders, dat bovendien al (geruime tijd geleden) beantwoord is. De kans bestaat daarom dat KPN-medewerkers je vraag niet meer gaan opmerken. 

Reageer