Ik overweeg al geruime tijd om bij KPN weg te gaan. De reden, veel te duur.
Mijn grootste irritaties zijn het volgende. Voorgaande jaren, 2015, 2016 en 2017, was mijn download snelheid hoger. Nu dat de regels aangescherpt zijn, staat er ineens dat mijn maximale download snelheid 27MB is. En dat is te merken ook. Ik heb destijds twee HD ontvangers met draadloze verbindingsset aangeschaft om ook op onze slaapkamer tegelijkertijd HD met beneden te kunnen kijken, maar wat blijkt.... is niet langer mogelijk.
Ik betaal nu €65,-/mnd voor een abonnement uit het verleden. Ik betaal dus voor een 80Mb abonnement met als geleverde dienst een minimale downloadsnelheid, echt schandalig!!!!! Daarnaast heb ik ook gekeken om mijn telefoonabonnement uit mijn huidige abonnement te halen, maar dat komt me alleen maar duurder te staan. Ik gebruik de vaste telefoon helemaal niet meer, maar ik betaal er wel voor.
Ik wil graag met een medewerker spreken wat hieraan te doen is. Ik ben doorgaans heel tevreden over KPN, maar op dit moment zit ik er enorm mee in mijn maag. KPN verdient een hoop geld aan mij, zonder dat er een passende dienst geleverd wordt. Geen downloadsnelheid, geen dubbele HD ontvangst .... wat wordt er wel geleverd? Ja een vaste telefoonaansluiting die je er min of meer GRATIS bij krijgt!
Mijn klantnummer is: ****
Ik verneem graag van jullie op zeer korte termijn.
W.J. de Boer
Admin: Klantnummer verwijderd ivm privacy, titel aangevuld ter verduidelijking
Beste antwoord door Erik_