Beantwoord

PC Veilig voor 5 apparaten, maar ik heb 6 apparaten, 1 licentie bijkopen?

  • 15 June 2019
  • 6 reacties
  • 323 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +22
Beste KPN,

Ik heb PC Veilig van jullie op 5 apparaten:
  • Mac
  • iPhone 8 Plus (2x)
  • iPad (2x)
Maar nu is er een 3de iPad bijgekomen, en nu heb ik er in totaal 6.
Waarom is het niet mogelijk om er 1 licentie bij te kopen voor 1 apparaat?
Terwijl er op mijn pagina te zien is dat ik er meer kan kopen:


Maar helaas gaat dat dus niet, ik heb PC Veilig standaard bij mijn abonnement voor 5 apparaten. Maar daarom zou het een mooie optie zijn om er een losse licentie erbij te kopen voor € 2,50 p.m. zodat ik de 6de apparaat kan voorzien van PC Veilig.
icon

Beste antwoord door wjb 15 June 2019, 15:50

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Ik heb er nog wel twee liggen die je zo van me zou mogen krijgen, ik zal ze toch niet gebruiken.
Helaas lukt dat ook niet immers het is niet mogelijk om een KPN Veilig licentie cadeau te doen door deze te verhuizen van mijn abonnement naar jouw abonnement.
Reputatie 7
Badge +22
Ik heb er nog wel twee liggen die je zo van me zou mogen krijgen, ik zal ze toch niet gebruiken.
Het is helaas ook niet mogelijk om een KPN Veilig licentie cadeau te doen door deze te verhuizen van mijn abonnement naar jouw abonnement.

Weet jij dan toevallig een goede virusscanner voor me 3de iPad? Omdat jij ICT'er ben. 😉
Verkoop jij dat soort dingen niet op jou bedrijf? 🤔
Reputatie 7
Haal dan KPN Veilig van jouw MAC af en zet die op jouw 3e iPad.
Voor jouw MAC kan je dan een op deze site kijken.
Waarschijnlijk voldoet de gratis variant van AVG al.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Dennis Schreve, Cool! Welke iPad is het geworden. Verstandig dat je jouw apparaten wilt beschermen. Heb je de antivirus gedownload voor jouw Mac, zodat je KPN veilig kan toevoegen aan je iPad? Jou kennende weet je wel hoe het werkt, maar hoe je KPN veilig kunt verwijderen kun je lezen op deze pagina.
Reputatie 7
Badge +22
@Marina_ Ik heb PC Veilig en heb 5 licenties, maar ik kan er geen 1 licentie bijkopen.
Want dan zou ik 6 licenties hebben. Maar dat kan helaas niet, want het is max 5 licenties.
Zou mooi zijn als een klant 1 extra licentie erbij kan kopen. 😉
Reputatie 7
Badge +19
Dat zou mooi zijn @Dennis Schreve. Hopelijk kun je iets met het advies van wjb. 🙂 Succes.

Reageer