Beantwoord

Per ongeluk internationaal geld overgemaakt

  • 17 June 2020
  • 9 reacties
  • 199 keer bekeken

Badge

Hallo,

 

Ik heb 16 dagen geleden per ongeluk internationaal geld overgemaakt naar KPN. Ik heb daarna met iemand gesproken van KPN en die heeft mij verteld dat het internationaal 14 dagen duurt voordat het geld terug is. Het is alleen nog niet terug. Hoe lang kan het duren?
 

Thanks!

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 26 July 2020, 16:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +24

HI Ralph, welkom op het forum. 

Het makkelijkst is om even met ons te bellen. De afdeling Collections kan dit precies achterhalen op basis van rekeningnummer of abonnementsnummer. Bel 0800 0402 op werkdagen voor 17:30 om ze te kunnen bereiken. :) 

Badge

Dank Alex,

 

Ik heb het geregeld maar na een week staat het er nog niet op. Zou het langer duren omdat het internationaal is? zo ja, ongeveer hoe lang? Thanks!

Reputatie 7
Badge +24

Bedoel je met geregeld dat je met de afdeling Collections hebt gebeld? Wij hebben op het forum hier geen inzage in namelijk. Mocht je ergens over twijfelen, neem nogmaals even contact op via het nummer dat ik hier al heb genoemd. 

Badge

Hi Alex,

 

Ja ik heb gehoord van ze dat het overgemaakt zou zijn, maar staat nog niet op mijn bank rekening, mischien had jij een idee van hoe lang het zou kunnen duren? Thanks! (Ik kan ze namelijk niet bellen uit het buitenland)

Reputatie 7
Badge +24

Nee, ik heb maar beperkt inzage in die transacties. Mocht je dat echt willen doen vanuit buitenland, bel dan 06 1200 1200. Dan kom je ook bij de telefonische ingang uit. 

Als je vandaag voor 16 uur je profiel aanvult kan ik het ook proberen. 

Badge

Hi Alex, 

 

Ik heb mijn profiel aangevult, hopelijk kan je er iets mee!

Reputatie 7
Badge +24

Heb nog wel iets meer informatie over. Vanaf welke bankrekening is dit overgemaakt en wat heb je ingevuld als toevoeging of referentie? Voor welk abonnement was dit bedoeld? 

Je mag me dit in een privébericht sturen. 

Badge

Heb ik gedaan! Thanks

Reputatie 7
Badge +24

Update voor de meelezers: Ralph liet me net weten dat het bedrag bij hem binnen is. Fijn!