Beantwoord

Philips server niet gevonden

  • 8 October 2019
  • 2 reacties
  • 1378 keer bekeken

Sinds kort een nieuwe tv, verbind wel met het thuisnetwerk maar niet met de Philips server? Soms doet die het wel maar 9 van de 10 keer niet.. kan niet op Videoland, Pathé, YouTube etc etc. Andere tv in huis nergens last van. Internet loopt via een kabel (Wi-Fi pakt die helemaal al niet).. zo gek want onze tv in de slaapkamer werkt prima en ons internet werkt ook prima. Op de een of andere manier worden we steeds van de Philips server afgegooid. Niks helpt, tv opnieuw installeren etc etc werk allemaal niet. Wij hebben een Experia Box V10

Tv: 65PUS6754/12

Melding: Philips server niet gevonden


icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 11 October 2019, 20:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi @oOdaniqueOo . Welkom op het forum.
Dat is inderdaad vreemd. Zeker als je er een kabel tussen hebt zitten. Dat soms wel en soms niet is natuurlijk verdacht. Is die kabel al eens vervangen? Zitten de contactjes goed? Is die kabel trouwens rechtstreeks op de experiabox aangesloten of op een switch?
Het zou ook kunnen dat een ander apparaat op jouw netwerk voor verstoring zorgt.
De manier om hier achter te komen is alléén de experiabox en die tv aan te sluiten. Dus alle andere apparatuur loskoppelen. Als je dat gedaan hebt ook graag even de experiabox herstarten. Mocht het probleem dan weg zijn , dan verstoort er ergens een apparaat op jouw netwerk de communicatie.

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!