Beantwoord

Philips tv heeft problemen met verbinding sinds nieuw modem

  • 7 July 2020
  • 4 reacties
  • 729 keer bekeken

Ik heb precies hetzelfde probleem en het is pas begonnen toen ik net en nieuwe experia box heb gekregen. Heel vervelend. Hebben jullie in oplossing?

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 13 July 2020, 12:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hoi @HenrikR . Ik begrijp dat jouw (smart) tv niet draadloos verbinding wil maken? Wat zijn precies de symptomen? Werkt het bedraad wel, trouwens?

Ja bedraad wekt het wel. Met met support gebeld. ssid veranderd nu werkt die wel. Maar een paar dagen later begint die weer met problem. Moet opnieuw met WiFi verbinden als ik tv aanzet. 

Ai, dat is wel vervelend.

Heb je alleen een experiabox? (zo ja, wat voor type?) of zijn er ook wifi versterkers aangesloten?

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.