Beantwoord

Piepende experiabox V7

  • 8 July 2019
  • 6 reacties
  • 123 keer bekeken

Goedemorgen, sinds enkele weken maakt mijn experiabox een hoog schril piepgeluid en is ook een beetje bruin uitgeslagen. Ook valt het wifi-signaal steeds na 5 minuten weg. Na opnieuw opstarten doet Wi-Fi het 5 minuten en is dan weer geheel verdwenen. Wi-Fi kanaal veranderen of resetten verhelpt het probleem niet. TV en bekabeld internet blijft wel werken. Maar het meest maak ik mij zorgen over dat gepiep. Ben bang dat hij in de brand vliegt ofzo..
Het betreft een al vrij oude V7 (H220n)

Groetjes Henry

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Henryjg 8 July 2019, 14:51

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hallo @Henryjg
Bel KPN gratis via 0800-0402 (24x7 bereikbaar), dan heb je woensdag al een nieuwe Experia Box

Jouw klachten (piepen, geel/bruine verkleuring, wifi) komen bij deze oude box regelmatig voor, ook wordt de box soms (erg) warm.
een v7 dat is wel een oude experiabox
je kunt hier even wachten tot een webcare het op pakt
dan kun je de oude experiabox omruilen
of boven staande aangegeven nummer bellen
maar ik persoonlijk heb ik voorkeur via het kpn forum
hier word je altijd netjes geholpen dat is via de callcenter wel anders
Contact gehad met het callcenter en ik krijg een nieuwe experiabox toegestuurd. Bedankt voor de reacties.!

Groetjes Henry
Mooi dat het opgelost word
Reputatie 7
Badge +21
Goed dat je snel gebeld hebt.
Hier op het forum wordt je prima geholpen, maar de reactietijd van KPN (1-2 dagen afh. van drukte) zorgt voor vertraging. Nu heb je de nieuwe box snel in huis.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Henryjg Zoals je medeforumgebruikers al aangeven is je Experia Box een oudere variant, die we kunnen vervangen. Goed om te zien dat de collega's van de klantenservice dit inmiddels al hebben gedaan!

Reageer