Vraag

Ping te hoog tijdens het gamen

• 11 april 2018
  • 6 reacties
  • 313 keer bekeken

Sinds kort is mijn ping erg gestegen. Het was altijd normaal maar een paar weken terug sprong hij ineens omhoog en heb ik met de dag slechtere ervaringen met mijn internet. Het is erg frustrerend tijdens het gamen. Hier voor had ik nooit problemen.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Glasvezel? DSL?
Hoe verbonden?
Wat laat een traceroute zien?
Welke Experiabox?
Ik ben niet echt een genie in dit onderwerp maar ik ben in ieder geval wireless verbonden en heb een experiabox V9.
Naar mijn weten geen glasvezel.
Reputatie 7
Badge +30
Is dit bedraad ook het geval?
En ervaar je dit ook op andere apparaten?
Ik heb bedraad nog niet geprobeerd. Mijn Xbox staat boven op mijn kamer en een kabel daarheen is niet echt een optie jammer genoeg. En op mijn telefoon heb ik niet echt heel veel problemen alleen merk ik wel dat het laden van social media en Youtube soms wat langer duurt.
Reputatie 7
Badge +21
Hallo @NicoNauta, welkom op het forum! Balen dat je een hoge ping tijdens het gamen ervaart. Kun je in de eerste plaats de Servicetool Verbeter je WiFi doorlopen? Ik hoor graag van je of dit verbetering brengt. Als dat niet het geval is ontvang ik graag een reactie op m'n privébericht . Ik kijk je verbinding dan na, en help je verder!
Reputatie 7
Badge +21
Hi @NicoNauta, ik heb nog geen reactie van je ontvangen. Laat je het weten als ik op dit moment nog iets voor je kan betekenen?

Reageer