Beantwoord

Playstation 4 gewonnen

  • 6 February 2019
  • 7 reacties
  • 241 keer bekeken

Hallo ik werd onlangs gebeld door KPN en kreeg ik leuk nieuws te horen, dat ik namelijk een Playstation 4 heb gewonnen, weet iemand toevallig wanneer ik hem kan verwachten?
icon

Beste antwoord door Nadia 11 February 2019, 19:06

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7



YAH, gefeliciteerd Stefanh 😃

Als het goed is ben je zowel telefonisch als per mail benaderd dat jij de gelukkige bent! In de mail staat wanneer je de PS4 kunt verwachten. Ik heb ook een speciaal telefoonnummer voor je, deze stuur ik je in een privébericht. Veel gameplezier!
Hoi hoi,
Ook ik werd een week geleden gebeld maar nog niks ontvangen en heb er geen mail van gehad kan ik ze bereiken op een nummer?
Hoi hoi,
Ook ik werd een week geleden gebeld maar nog niks ontvangen en heb er geen mail van gehad kan ik ze bereiken op een nummer?


Same bij mij, ben gebeld dat ik een van de gelukkige winnaars ben, maar ik heb verder nog geen mail o.i.d. ontvangen. Ik heb wel een Recording van het gesprek.
Hey hey tegen mij zeiden ze dat je geen mail ontvangt maar alleen telefonisch en ik kom net thuis En heb hem binnen.
Reputatie 7
Iedereen, gefeliciteerd met jullie Playstation 4! Ik heb ook begrepen dat alleen een telefoontje volstaat. Binnen 5 - 10 werkdagen hebben de winnaars het cadeau in huis. Enjoy! 😃
hallo zit er ook garantie op de psp ?

alvast bedankt

tevreden klant
Reputatie 7
Hey @Nawid, welkom op het KPN forum. Ik neem aan dat je deze vraag stelt omdat jij een van de gelukkigen bent, gefeliciteerd met je prijs! :D

Edit: Ja, over het gewonnen product heb je standaard fabrieksgarantie. Kijk in de Playstation4 handleiding naar de garantiebepaling. Hierin vind je de mogelijkheid om beroep te doen, en adressen om het te claimen. Veel Gameplezier!

Reageer