Beantwoord

Playstation 4 Winactie gewonnen maar niet gekregen

  • 11 March 2019
  • 5 reacties
  • 328 keer bekeken

Op 4 februari werd ik gebeld door KPN met het bericht dat ik de Playstation 4 winactie van enkele maanden geleden had gewonnen. De vrouw aan de telefoon vroeg ter bevestiging naar mijn straatnaam. Hierna kwam ze zelf met het huisnummer en e-mailadres en vroeg of die klopten. Deze klopten beiden en ze zei dat de Playstation binnen enkele weken bezorgd zou worden. Echter, er zijn nu 5 weken voorbij gegaan dus ik besloot zojuist om KPN maar eens te bellen hierover. Na veel gedoe bleek dat ik helemaal niet op de lijst met winnaars stond. Het bleek zelfs zo te zijn dat niemand uit mijn plaats had gewonnen en dat niemand van KPN terug kon vinden dat er naar mijn mobiele nummer is gebeld vanuit KPN. Ik vind dit erg raar, want ik weet bijna 100% zeker dat de vrouw die mij belde van KPN was; ze wist immers mijn huisnummer en e-mailadres zonder dat ik die had genoemd. Daarom zou ik graag een oplossing hiervoor willen zien. Als het nodig is kan ik ook het tijdstip opnoemen waarop is gebeld zodat misschien kan worden achterhaald wie van de KPN werknemers mij heeft gebeld. Ik hoop dat dit opgelost kan worden.
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 4 April 2019, 12:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @corinegoor, welkom! Wat een gek verhaal! Ik help je er graag mee. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Ook graag een telefoonnummer waarop je te bereiken bent. Dan ga ik er voor je achteraan.
Reputatie 7
Badge +30
Bedankt voor je reactie! Ik heb gereageerd op je bericht, want ik heb nog wat aanvullende informatie nodig.
Reputatie 7
Badge +30
Nogmaals bedankt voor je privébericht! Ik heb de betreffende informatie doorgezet en hou je op de hoogte.
Reputatie 7
Badge +30
Ha @corinegoor, heb je de playstation inmiddels in huis? Ik heb nog niets van mijn collega gehoord, dus als je 'm nog niet binnen hebt, ga ik er opnieuw achteraan voor je.
Reputatie 7
Badge +30
Nog even voor de meelezers: de Playstation is eindelijk binnen! Veel plezier ervan 🙂