ik heb in december de keus gemaakt om over te stappen van ziggo naar kpn mede door de playstation actie . ik heb begrepen dat mijn verbinden 28 januari actief is . ik heb in de tussentijd meerdere malen contact gehad met jullie klanten service over de playstion actie en vooral de loting . er is mij meerdere malen verzocht om de unieke code af te wachten . wat blijkt nu dat ik helemaal niet mee heb kunnen doen aan de loting . want nu word er mij verteld dat ik daar de code niet voor nodig heb gehad . ik vind het heel jammer en eigenlijk .triest dat ik overstap van ziggo naar kpn door slecht service en contact . en ik nu het zelfde krijg bij kpn . want ik had graag meegedaan aan de loting maar door gebrekkig communicatie van kpn heb ik dat niet kunnen doen .. ik heb meerdere malen contact met jullie gehad er over . dus nu begin ik te twijfelen over het feit of ik wel uberhoudt klant bij jullie wil zijn .
Beste antwoord door Erik van KPN
Bekijk origineel