Beantwoord

Playstation actie vragen

  • 16 January 2019
  • 1 reactie
  • 148 keer bekeken

goedemiddag

ik heb in december de keus gemaakt om over te stappen van ziggo naar kpn mede door de playstation actie . ik heb begrepen dat mijn verbinden 28 januari actief is . ik heb in de tussentijd meerdere malen contact gehad met jullie klanten service over de playstion actie en vooral de loting . er is mij meerdere malen verzocht om de unieke code af te wachten . wat blijkt nu dat ik helemaal niet mee heb kunnen doen aan de loting . want nu word er mij verteld dat ik daar de code niet voor nodig heb gehad . ik vind het heel jammer en eigenlijk .triest dat ik overstap van ziggo naar kpn door slecht service en contact . en ik nu het zelfde krijg bij kpn . want ik had graag meegedaan aan de loting maar door gebrekkig communicatie van kpn heb ik dat niet kunnen doen .. ik heb meerdere malen contact met jullie gehad er over . dus nu begin ik te twijfelen over het feit of ik wel uberhoudt klant bij jullie wil zijn .
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 17 January 2019, 18:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30
Hoi Fouad, welkom op het forum, en welkom bij KPN! Het is me uit je bericht niet helemaal duidelijk wat je precies bedoelt. Ik geef wat informatie, als je daarna nog onduidelijkheden hebt, geef het aan. Dan pak ik die samen met je op.

De PlayStation actie heeft twee componenten. Aan de ene kant is er de actie voor mensen die een nieuw abonnement bij ons afsluiten. Die krijgen een code en kunnen daarmee op deze pagina inloggen en hun actiecadeaus uitzoeken (een controller en een jaar PS Now of PS Plus). De code krijg je, per e-mail, twee weken nadat je de bestelling geplaatst hebt. Als je die dan ook mist, check in je mailbox de spammap of de mail daar niet in beland is. Als je daar ook niets hebt, vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan kijk ik of ik je code opnieuw kan toesturen.

Daarnaast is er een winactie voor mensen die vaste diensten van ons hebben. Hieronder vallen ook mensen, zoals jij, die een nieuw abonnement bestellen. Meedoen met de winactie kon door dit formulier in te vullen. Dit moest dan wel voor 1 januari. Het is op dit moment dan ook niet meer mogelijk om mee te doen aan de winactie als je dat niet al gedaan hebt. We zijn op dit moment bezig met het benaderen (telefonisch) van de winnaars.