Op 4 januari j.l. heb ik bij een KPN winkel een Internet en TV Basis abonnement afgesloten, dit inclusief het Playstation cadeau.
14 februari j.l. heb ik van KPN voor het eerst een bericht ontvangen met daarin de vouchercode Playstation cadeau en instructies voor verzilveren/activatie. Afgelopen weekend heb ik geprobeerd de vouchercode te verzilveren via de in uw bericht opgegeven link, helaas meldt de website dat de termijn van inschrijven reeds is verlopen. Vreemd, ik heb de vouchercode nog maar net een ruime week eerder ontvangen, daarbij staat in de e-mail geen uiterste datum vermeld voor het verzilveren van de code.
In een eerste telefonisch contact met KPN in deze via uw servicenummer acties (088 - 623 7006) word ik doorverwezen naar het algemeen nummer (0800 - 0402); uw medewerker op het algemeen nummer meldt dat het verzilveren van de code een einddatum had van 21 februari 2019. KPN heeft dat niet eerder vermeld.
Graag een oplossing?
Met vriendelijke groet, PietSw
Beste antwoord door Marcia van KPN
Bekijk origineel