Beantwoord

Playstation cadeau, code niet te verzilveren

  • 1 March 2019
  • 4 reacties
  • 186 keer bekeken

Ik zou graag mijn vouchercode Playstation cadeau willen verzilveren. Helaas is dat via uw website (https://actie.kpn.com) niet meer mogelijk, via welke weg kan ik de vouchercode verzilveren?

Op 4 januari j.l. heb ik bij een KPN winkel een Internet en TV Basis abonnement afgesloten, dit inclusief het Playstation cadeau.

14 februari j.l. heb ik van KPN voor het eerst een bericht ontvangen met daarin de vouchercode Playstation cadeau en instructies voor verzilveren/activatie. Afgelopen weekend heb ik geprobeerd de vouchercode te verzilveren via de in uw bericht opgegeven link, helaas meldt de website dat de termijn van inschrijven reeds is verlopen. Vreemd, ik heb de vouchercode nog maar net een ruime week eerder ontvangen, daarbij staat in de e-mail geen uiterste datum vermeld voor het verzilveren van de code.

In een eerste telefonisch contact met KPN in deze via uw servicenummer acties (088 - 623 7006) word ik doorverwezen naar het algemeen nummer (0800 - 0402); uw medewerker op het algemeen nummer meldt dat het verzilveren van de code een einddatum had van 21 februari 2019. KPN heeft dat niet eerder vermeld.

Graag een oplossing?

Met vriendelijke groet, PietSw
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 4 March 2019, 15:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Beste @PietSw, welkom! Wat een vervelende situatie zeg! Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Ik ben er zeker van dat we een oplossing kunnen vinden!
Beste Marcia_

Dankjewel voor je reactie! Mijn forumprofiel heb ik aangevuld de gevraagde informatie.

Mvg. PietSw
Reputatie 7
Badge +30
Bedankt! Ik stuur je een privébericht met aanvullende informatie. Zou je daarop willen reageren?
Reputatie 7
Badge +30
Fijn dat we er samen uitgekomen zijn! Excuses voor het ongemak wat je er van gehad hebt.