Beantwoord

PlayStation Cadeau nog niet ontvangen

  • 31 January 2019
  • 27 reacties
  • 462 keer bekeken

Ik heb twee weken geleden (op 6 januari) een nieuwe internetverbinding besteld maar de Playstation cadeau nog steeds niet ontvangen. Volgens de voorwaarden krijg ik het binnen twee weken. Wanneer kan ik het verwachten? Dankjewel.
icon

Beste antwoord door Susan_ 31 January 2019, 20:46

Bekijk origineel

27 reacties

Herkenbaar wel, ik heb op 24 december een nieuwe aansluiting besteld en ben vandaag online gegaan.

Heb ook geen code gezien in de orderbevestiging en zojuist gebeld met de klantenservice. Zij zeggen dat ik die over een maand ná m’n eerste factuur pas zal ontvangen.

Snap hier niks meer van!
Hier precies t zelfde, eind december besteld en nog steeds niks binnen. Enige reden van overstap waren die cadeaus.. Als het nog een maand gaat duren dan denk ik dat ik toch maar ga opzeggen.. Slaat natuurlijk nergens op dat jullie zolang nodig hebben om die codes rond te sturen!

Monteur zou aankomende dinsdag komen om alles te instaleren, is dit nog af te zeggen of moet ik hem bij de deur weigeren en het pakket mee geven?

Groetjes
Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond allen! Ik begrijp dat het frustrerend is als je hier nog niks van hebt gehoord. We doen ons best om het allemaal zo snel mogelijk te regelen, alleen hebben we enige vertraging opgelopen met de actiecodes. Verwachting is dat in februari (hopelijk begin) nieuwe codes komen! Ik moet dus nog heel even beroep doen op jullie geduld 😇

Opzeggen is in dit geval denk ik niet de oplossing. Ik denk graag met jullie mee, maar kan helaas ook niet persoonlijk codes verschaffen, wij zitten hier ook met smart op te wachten tot wij die geleverd krijgen!
Goedenavond allen! Ik begrijp dat het frustrerend is als je hier nog niks van hebt gehoord. We doen ons best om het allemaal zo snel mogelijk te regelen, alleen hebben we enige vertraging opgelopen met de actiecodes. Verwachting is dat in februari (hopelijk begin) nieuwe codes komen! Ik moet dus nog heel even beroep doen op jullie geduld 😇


Opzeggen is in dit geval denk ik niet de oplossing. Ik denk graag met jullie mee, maar kan helaas ook niet persoonlijk codes verschaffen, wij zitten hier ook met smart op te wachten tot wij die geleverd krijgen!


Bedankt voor de reactie Susan_!

Wat is het moment wanneer jullie een code vrijgeven?

(Bij de orderbevestiging, na de aansluiting, na betaling van de eerste factuur of heel wat ander?)
Reputatie 7
Badge +21
Je krijgt een unieke code bij de bestelbevestiging, maar hierna ontvang je er nog één voor de Playstation. Die tweede is vertraagd en zal dus op het moment dat ze weer worden aangeleverd verzonden worden. Dat is dus per bestelling een beetje afhankelijk op welke plek in de wachtrij ze staan. Maar we verwachten op korte termijn weer een hele lading! Dus ik heb goede hoop dat jij hier tussen zit!
Hoi Susan, bij mij is de verbinding inmiddels al aangesloten. Maar ik heb geen eerste en geen tweede code ontvangen. Ik zie op de pagina voor de actie ook geen mogelijkheid om in te loggen. In de mail die ik heb ontvangen werd overigens het onderstaande vermeld:

Uw PlayStation cadeausU ontvangt bij uw abonnement een jaar lang gratis PlayStation Now of PlayStation Plus. Daarnaast krijgt u gratis een DUALSHOCKâ„¢4 wireless controller, zolang de voorraad strekt.
Zodra uw verbinding gereed is, krijgt u van ons eenmalig een unieke code opgestuurd. Ga daarna naaractie.kpn.com/voordegamers en log daar in met uw unieke code. Hier kunt u uw cadeau uitkiezen en de voorwaarden van de actie lezen.


Overigens blijkt dat het niet mogelijk is om WIFI buitenhuis aan te zetten met nieuwe V10A modems en heeft de modem veel minder opties dan bij mijn vorige aanbieder. Dat is toch wel teleurstellend.
Reputatie 7
Badge +21
@DeryaA, goedemorgen! Het klopt dat de code nog niet onderweg is, we hebben enige vertraging opgelopen met de codes vanwege de grote hoeveelheid aanvragen. We doen ons best om elke week weer een nieuwe batch op te sturen, maar we zijn hiervan afhankelijk van de aanvoer van de codes. Dus ik moet je vragen hier nog even geduld in te hebben.

De V10A heeft inderdaad (nog) geen FON optie. De wens hiervoor is doorgegeven, dus hopelijk gaat dit wel alsnog komen 😉 Indien je ook een mobiel nummer bij KPN hebt, kan je KPN FON ook via je mobiele nummer aanvragen.
@Susan_ Wat is de status????? Ik heb nog steeds niets ontvangen. We wachten al heel lang, dit is niet acceptabel!
Reputatie 7
Badge +21
@Malangkan, goed dat je erop terugkomt! Ik ga voor je op onderzoek uit, maar heb hiervoor wel gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? En de vouchercode die je hebt ontvangen, die kan je noteren bij persoonlijke opmerkingen.
@Susan_ I hope it is okay when I reply in English, it is easier for me 😉 I completed my profile. And I havent even received a vouchercode yet.
Reputatie 7
Badge +21
@Malangkan, no problem at all! I checked your data, and the first thing I saw was the application date. This was around 7/9 january this year. Is that correct? Because, the Playstation promotion was between 12 november 2018 and 31 december 2018. So, then it's not very strange you that you didn't receive a vouchercode. Then you go to this website, and click on 'actievoorwaarden' (blue, at the bottem), you will see the terms and conditions for this promotion.

Do you have any other questions, tell me! :)
@Susan_ thanks for your reply. I am quite disappointed because when I signed up for the internet on 6 January (I also received the Bevestiging mail on 6 January), the actie was still being advertised very prominent on your website. As I understood from it, the actieperiod was until 7 January. You have even written the same on another forum post yourself (see my screenshot attached)...I also attached another screenshot with the actieperiod stated until 6 January. It is very strange that suddenly, the actieperiod is mentioned as being until 31 december only (whereas customers were still led to sign up for an abonnement with this actie until 7 January)

I feel very misled and consider this very very bad practice by a company, which according to friends has a good reputation. Why would you mislead customers like this? Also the people who recommended KPN to me in the first place cannot really believe that customers are being misled like that.

Is there any way to resolve this?

Reputatie 7
Badge +21
@Malangkan, thanks for your reply. I'm sorry, because it's a while ago I forgot that the promotion at the time extended with 1 week. But, I was wrong with my reaction in the other topic. It was up to and including 6 january (as you see in your screenshot). Now, in the system it says the order came in the 7th. The order confirmation is also dated on the 7th I see.

I am going to check it intern, if your order was received on time or not. I hope there is still something possible for you, but after this time I can't promise anything.
@Susan_ Thanks for checking..that is probably because I placed the order on a Sunday (6 January). I received the "Bevestiging van uw bestelling" on 6 January, after placing the order. It is really strange that even though I registered my internet connection on the 6 January (within the actieperiod, as advertised), I may not receive anything after all...🤔


Reputatie 7
Badge +21
I know.. It's possible, because the order was in the weekends, the confirmation was on monday. I am waiting for the reply from my colleague. I also told your story, and that the order was placed on sunday the 6th. I have my fingers crossed for you! And if not, we are going to check if there are other possibilities.
@Susan_ Hi Susan, any update on the situation?
Reputatie 7
Badge +21
@Malangkan no unfortunately no answer yet. I'm going to mail again!
Reputatie 7
Badge +21
@Malangkan, when I check the loggings on your data (people from KPN who are busy helping you) we are trying to contact you about the code. They want to know if you applied for the Playstation Plus of Now code. Can you contact me about this? 🙂
@Susan_ Thanks for your reply. My phone number has temporarily changed to * (my dutch number is currently out of use). Unfortunately I am not able to change it in the setting, only Dutch numbers are accepted. What do they mean by applying for the code? When I signed up it said I would receive a code within 2 weeks or so after getting my internet set up. It did not say that I have to apply anywhere. I did not receive any e-mail about it since...

*Admin: mobiel nummer verwijderd i.v.m. privacy.
Reputatie 7
Badge +21
@Malangkan there were 2 options: Playstation Now or Playstation Plus. They are asking for which one you want to receive a code 😉
@Susan_ Oh, now I get it 😄. Playstation Plus 🙂
Hi @Susan_ , unfortunately still no reaction until now.....What is the status?

Happy Easter to you!
Reputatie 7
Badge +21
@Malangkan, the information I have now is that you will receive a controller the first or second week of May. For now, the Playstations codes are not available anymore.. So we are going to contact you about this within 2 weeks.
@Malangkan, the information I have now is that you will receive a controller the first or second week of May. For now, the Playstations codes are not available anymore.. So we are going to contact you about this within 2 weeks.

Dear Susan, I hope you had nice public holidays. I have now received an e-mail regarding the Playstation Plus Codes, so that has been solved. Many thanks to you, really great support!

As to the controller (which is still open): will I receive it straight by post or will I receive an E-Mail regarding this as well?
Reputatie 7
Badge +21
@Malangkan, I did, thanks 😃 Great to hear you they are busy with you and the Playstation Plus Code! The rest will follow, when we have more information you will hear it 😉

Reageer