Beantwoord

PlayStation cadeau nog niet ontvangen

  • 23 July 2019
  • 3 reacties
  • 66 keer bekeken

Zoals velen op dit forum heb ik vorig jaar (op Black Friday) een KPN internetabonnement afgesloten. Ik zou hierbij een PlayStation Cadeau krijgen (een DualShock controler en en een jaar lang PlayStation Plus) maar ik heb het nog steeds niet gekregen.

Ik weet dat er leveringsproblemen waren, vandaar dat ik nu pas klaag, maar het is nu bijna 8 maanden later dus ik vind het wel heel lang duren.
icon

Beste antwoord door Nadia 25 July 2019, 15:35

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hallo @Leonore, welkom op het KPN forum. Wat balen dat je de Playstation cadeaus niet hebt ontvangen. De actie is momenteel - al geruime tijd- verlopen. Het klopt wel wat je schrijft, de actie was een groot succes waardoor we enige problemen ondervonden met het toekennen van de geclaimde cadeaus. Ik moet je helaas teleurstellen. Via de per mail verzonden code kon je de cadeaus verzilveren. Het was een op=op actie. Voor degene die binnen de actieperiode hebben gereageerd en/of in de verlengtermijn een reactie hier of bij de klantenservice hebben achtergelaten hebben we nog de cadeaus, of een alternatief, verzonden. Helaas kan ik dat nu niet meer voor je in orde maken 😞
Dank je wel voor je reactie @Nadia. Ik begrijp het niet zo goed. Ik heb de per mail verzonden code niet gekregen. Op dit forum staat dat de code twee weken na het plaatsen van de bestelling is verstuurd, maar die heb ik niet ontvangen.

Juist op dit forum staat in meerdere topics berichten van KPN-medewerkers dat mensen nog geduld moeten hebben voor ze hun code krijgen:
"Het duurt een stuk langer dan verwacht, daarvoor mijn excuses. Er zijn nieuwe codes besteld en we verwachten aankomende week alle resterende vouchercodes te versturen. Het einde is in zicht."

"We doen ons best om het allemaal zo snel mogelijk te regelen, alleen hebben we enige vertraging opgelopen met de actiecodes. Verwachting is dat in februari (hopelijk begin) nieuwe codes komen!"

Nu heb ik er voor gekozen om jullie rustig te tijd te geven deze code op te sturen en niet nog een topic aan te maken en dan vertel je dat mensen die hebben geklaagd cadeaus hebben gekregen maar omdat ik heb zitten wachten helemaal niets krijg. Ik vind dit wel erg jammer.
Reputatie 7
Hallo @Leonore, ik snap dat je het jammer vindt.

Nu heb ik er voor gekozen om jullie rustig te tijd te geven deze code op te sturen en niet nog een topic aan te maken en dan vertel je dat mensen die hebben geklaagd cadeaus hebben gekregen maar omdat ik heb zitten wachten helemaal niets krijg. Ik vind dit wel erg jammer.
Dat zien we niet als geklaag, maar om een zeer terechte melding dat het cadeau niet geclaimd kon worden, of dat het cadeau niet is ontvangen. Als er niet aan de bel wordt getrokken weten we ook niet dát het mis gaat. Iedereen die zich hier heeft gemeld binnen de actieperiode heeft alsnog de Playstation cadeaus of een alternatief ontvangen/aangeboden gekregen.

Ik stel niet graag teleur, maar hier kan ik niks meer voor je in betekenen. De actieperiode is verlopen.

Reageer