Beantwoord

Playstation cadeaus

  • 17 January 2019
  • 6 reacties
  • 173 keer bekeken

Ik heb op 28 december online een internet en tv abbo afgesloten met de actie met de playstation cadeau.

Ik heb me installatie pakket al binnen en is al geactiveerd en doet het netjes, alleen heb ik niks ontvangen van de actie...
Geen controller en geen ps plus...
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 26 January 2019, 17:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi Swar, welkom op het forum, en welkom bij KPN! Je krijgt niet automatisch dit toegestuurd, je moet er zelf nog even iets voor doen :)

Je hebt een inlogcode gekregen, over het algemeen twee weken na het plaatsen van je bestelling. Met die code kun je inloggen op deze pagina. Eenmaal ingelogd kies je daar welke controller je wilt en of je een jaar PS Now of PS Plus wilt. Vervolgens krijg je een vouchercode waarmee je het jaar PS Plus of Now kunt activeren, en wordt de controller naar je opgestuurd.

Mocht je de inlogcode niet kunnen vinden in de mail, vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan kijk ik dit na.
Ik heb geen email ontvangen met een code, heb me gegevens ingevuld op de site.
Reputatie 7
Badge +30
Dank je, Swar! Ik heb het nagekeken en we hebben wat vertraging met het verzenden van de codes. Je gaat hem nog krijgen, maar ik moet je om nog wat meer geduld vragen.
Is goed
Bedankt
Goedemiddag,

Tot heden heb ik nog geen email ontvangen.
Kan je wat meer info geven over de levertijd?

Mvg
Swar
Reputatie 7
Badge +30
Dat kan ik 🙂 We hebben net weer een update gekregen hierover. We beginnen deze week weer met het versturen van de inlogcodes. Dus hou je mailbox in de gaten!